Honda VF1000F 1984

Status
Niet open voor verdere reacties.

markprinsen

Die hard MF'er
24 feb 2011
811
1
Helmond
Honda VF1000F

122PK uit een V4 blok

1984

51398 km

Onderhoud recent:
Nieuwe accu, benzinekraan gereviseerd (nieuwe rubbers), kleppen gesteld, koelvloeistof vernieuwd, Olie vervangen voor Motul 5100, Oliefilter vernieuwd, andere radiateur, carburateurs ultrasoon gereinigd en voorzien van nieuwe afdichtsets (compleet), rem en koppelingsvloeistof vervangen.

De slijtagedelen zijn in prima staat, het is echt een motor klaar voor het nieuwe seizoen.

Qua uiterlijk is dit (vind ik) de fraaiste kleur stelling, je komt het niet vaak tegen. Hij is niet in nieuwstaat: er zitten wat krasjes en ‘pitjes’ op met name de tank, wat krasjes op de uitlaat. Er is een keer een beetje rem vloeistof gelekt waardoor het deel onder de bijvul plug ontdaan is van de zwarte verf.

Bij voorkeur een ruil met gesloten portemonnee met een hoger model, richting offroad of naked.

Proefrijden mag maar vallen of schade is vergoeding van alle kosten
1383495
 
Ja, waar staat deze precies? En die vlekken op de grond? Hebben die iets te maken met de brommert...? Lijkt me geen remvloeistof?
 
De motor staat in Helmond. De vlekken zijn van een reiniger (all purpose motor cleaner) die ik gebruikt heb om de motor stofvrij te maken voor de foto's.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan