Honda VF1000F

martijn76

Die hard MF'er
13 nov 2016
5.442
6.826
Voorne Putten
Probeer een maatje te helpen, contact via MP, maar via mij is ook prima.

Honda VF1000F
Schitterende originele VF1000F, een klassieker in wording.

Datum eerste toelating 11-1986
Kilometerstand 45.250

Ik heb vorig jaar deze motor tiptop in orde gemaakt, het is een motor waar je niet meer aan hoeft te sleutelen, opstappen en genieten maar.Het is een spectaculaire motor, zowel qua prestaties als qua uiterlijk en hij rijdt, stuurt, remt en schakelt als een nieuwe.

- Goede Michelin banden
- Goede ketting en tandwielen
- Goede remmen met (voor) stalen remleidingen
- Goede accu
- Goede vering (ook de kwetsbare achterveer/demper)
- Loopt perfect, schakelt perfect, geen rare geluiden
- Schitterend glanzend lakwerk
- Gewoon een verdomd goede en mooie motor!

Ik doe een poging om deze motor te verkopen omdat ik de centen goed kan gebruiken, ik ben ZZP-er en er komt geen euro binnen op dit moment. Niet omdat ik hem graag kwijt wil of omdat er een addertje onder het gras zit. Door omstandigheden dus.

Alle keuringen toegestaan, uitgebreide proefrit (na achterlaten van rijbewijs en autosleutels) uiteraard ook mogelijk.

Ik vraag 1750 euro voor deze motor en hij is het waard, vind nog maar eens zo'n goeie zou ik zo zeggen.


1585061749419.png
 
Ik wens je succes met de verkoop van deze mooie motor, wat vervelend om te horen dat dit noodgedwongen is; door omstandigheden waarin wij allemaal zitten en keuzes (moeten) maken.
 
Bedankt, maar is niet niet mijn motor en gelukkig bij mij (nog) geen noodzaak om m'n spullen te verkopen.
 
En dat maatje ben ik, bedankt Martijn :-)

Ik ben niet zo actief op dit forum, de CB1000 van toen heb ik al jaren niet meer, dat is een 78-er CBX geworden en deze aangeboden VF1000F.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan