The Dutchy
MF veteraan
Inderdaad mist de reflector op de achterspatterd... En ja hij is ingekort..
Spuitwerk is volledig uitgevoerd.. De lijnen zijn nu vanaf de zijkant een eigen keuze geworden en lopen nu in 1 lijn.. Honda heeft dat origineel nooit doorgevoerd.. Als lijnen niet vloeiend en rechtdoor lopen vindt ik dat altijd een min punt..
Origineel..
De lijnen lopen niet rechtdoor van de kuip naar de kont, maar wat noch vervelender is, is het witte lijntje in de kont. Ik heb de lijn laten zakken waardoor wit alleen op de onderkap blijft staan. Als het duocover nu ietwat loskomt, zit daarachter nog steeds rood waardoor de afwijking niet naar voren komt..
Hier een voorbeeld dat de lijnen door het kontkapje lelijk worden verstoord:
Hmm ... Zwarte vorkpoten.. Die, mits origineel 1000R kunnen alleen maar van een Rothmans komen. De VF1000F, de F2 en de Rothmans hebben zwarte onderpoten..
Tja.. Ik had voor een Rothmans respray kunnen gaan.. Dat had uiteindelijk gemakkelijker geweest.. Twee kleuren en qua stickers maakt het geen verschil in prijs..
Uiteindelijk vindt ik de drie kleur mooier.. En vooral de rode vorkpoten maken het verschil tussen 1000F in zwart en de race versie met de 1000R in rood..
Mijn fiets is zekers niet origineel... Was een GB uitvoering met enkele vierkant koplamp.. Dat is allemaal aangepast.. Europese lichtschakelaar.. Amerikaanse knipperbediening ( indrukken om de boel af te schakelen.. Veel beter als de Euro versie waarbij je een schuif hebt. Iedere keer de middenpositie terugvinden. Compleet ruk.. Geoon indrukken en uit...
Spiegels komen van een VFR750F RC24.. Net een breder armpje, verder identiek als de '86 uivoering... OK ik kan nu langs mijn armen kijken... Ideaal, echter niet origineel..
Tellerunit is aangepast... Mph naar Km/h..
Koplamp van enkel naar dubbel..
Toch nog een paar aanpassingen die ik komende winter ga doorvoeren...
Oliemodificatie... Is al klaar op de olieleidingen na.. (Ik heb 2 adapters over)
Oliekoeler..
Spuitwerk is volledig uitgevoerd.. De lijnen zijn nu vanaf de zijkant een eigen keuze geworden en lopen nu in 1 lijn.. Honda heeft dat origineel nooit doorgevoerd.. Als lijnen niet vloeiend en rechtdoor lopen vindt ik dat altijd een min punt..
Origineel..
De lijnen lopen niet rechtdoor van de kuip naar de kont, maar wat noch vervelender is, is het witte lijntje in de kont. Ik heb de lijn laten zakken waardoor wit alleen op de onderkap blijft staan. Als het duocover nu ietwat loskomt, zit daarachter nog steeds rood waardoor de afwijking niet naar voren komt..
Hier een voorbeeld dat de lijnen door het kontkapje lelijk worden verstoord:
Hmm ... Zwarte vorkpoten.. Die, mits origineel 1000R kunnen alleen maar van een Rothmans komen. De VF1000F, de F2 en de Rothmans hebben zwarte onderpoten..
Tja.. Ik had voor een Rothmans respray kunnen gaan.. Dat had uiteindelijk gemakkelijker geweest.. Twee kleuren en qua stickers maakt het geen verschil in prijs..
Uiteindelijk vindt ik de drie kleur mooier.. En vooral de rode vorkpoten maken het verschil tussen 1000F in zwart en de race versie met de 1000R in rood..
Mijn fiets is zekers niet origineel... Was een GB uitvoering met enkele vierkant koplamp.. Dat is allemaal aangepast.. Europese lichtschakelaar.. Amerikaanse knipperbediening ( indrukken om de boel af te schakelen.. Veel beter als de Euro versie waarbij je een schuif hebt. Iedere keer de middenpositie terugvinden. Compleet ruk.. Geoon indrukken en uit...
Spiegels komen van een VFR750F RC24.. Net een breder armpje, verder identiek als de '86 uivoering... OK ik kan nu langs mijn armen kijken... Ideaal, echter niet origineel..
Tellerunit is aangepast... Mph naar Km/h..
Koplamp van enkel naar dubbel..
Toch nog een paar aanpassingen die ik komende winter ga doorvoeren...
Oliemodificatie... Is al klaar op de olieleidingen na.. (Ik heb 2 adapters over)
Oliekoeler..
Laatst bewerkt: