honda vf1000r liefhebbers

Status
Niet open voor verdere reacties.
Inderdaad mist de reflector op de achterspatterd... En ja hij is ingekort..
Spuitwerk is volledig uitgevoerd.. De lijnen zijn nu vanaf de zijkant een eigen keuze geworden en lopen nu in 1 lijn.. Honda heeft dat origineel nooit doorgevoerd.. Als lijnen niet vloeiend en rechtdoor lopen vindt ik dat altijd een min punt..

Origineel..
rvfrc45_2.jpg


De lijnen lopen niet rechtdoor van de kuip naar de kont, maar wat noch vervelender is, is het witte lijntje in de kont. Ik heb de lijn laten zakken waardoor wit alleen op de onderkap blijft staan. Als het duocover nu ietwat loskomt, zit daarachter nog steeds rood waardoor de afwijking niet naar voren komt..

Hier een voorbeeld dat de lijnen door het kontkapje lelijk worden verstoord:
rvfrc45_24_resized.jpg


Hmm ... Zwarte vorkpoten.. Die, mits origineel 1000R kunnen alleen maar van een Rothmans komen. De VF1000F, de F2 en de Rothmans hebben zwarte onderpoten..

Tja.. Ik had voor een Rothmans respray kunnen gaan.. Dat had uiteindelijk gemakkelijker geweest.. Twee kleuren en qua stickers maakt het geen verschil in prijs..
Uiteindelijk vindt ik de drie kleur mooier.. En vooral de rode vorkpoten maken het verschil tussen 1000F in zwart en de race versie met de 1000R in rood..

Mijn fiets is zekers niet origineel... Was een GB uitvoering met enkele vierkant koplamp.. Dat is allemaal aangepast.. Europese lichtschakelaar.. Amerikaanse knipperbediening ( indrukken om de boel af te schakelen.. Veel beter als de Euro versie waarbij je een schuif hebt. Iedere keer de middenpositie terugvinden. Compleet ruk.. Geoon indrukken en uit...
Spiegels komen van een VFR750F RC24.. Net een breder armpje, verder identiek als de '86 uivoering... OK ik kan nu langs mijn armen kijken... Ideaal, echter niet origineel..

Tellerunit is aangepast... Mph naar Km/h..

Koplamp van enkel naar dubbel..



Toch nog een paar aanpassingen die ik komende winter ga doorvoeren...
Oliemodificatie... Is al klaar op de olieleidingen na.. (Ik heb 2 adapters over)
Oliekoeler..
 
Laatst bewerkt:
ik wil nog even reageren op de kleurstelling van mijn VF1000r Ik schreef dat hij zwarte vokpoten en een zwarte kroonplaat heeft met de daarbij horende zwarte stuurhelften toch is het op kenteken geen Rothmans uitvoering. Begrijp het toch niet helemaal want er zat ook een witte buddy op. Afgezien dat ik die kleurstelling niet mooi vond en inmiddels is veranderd in rood wit/blauw . Heeft iemand wel eens dit type gezien, of weet hij in welk land die is geleverd?
 
De Rothmans uitvoering staat niet op het kenteken vermeld.
Staat gewoon: Honda--VF1000R
De Rothmans is maar 1 jaar gebouwd nl. in 1987,dus ombouwen van een oudere motor is zinloos.
ik wil nog even reageren op de kleurstelling van mijn VF1000r Ik schreef dat hij zwarte vokpoten en een zwarte kroonplaat heeft met de daarbij horende zwarte stuurhelften toch is het op kenteken geen Rothmans uitvoering. Begrijp het toch niet helemaal want er zat ook een witte buddy op. Afgezien dat ik die kleurstelling niet mooi vond en inmiddels is veranderd in rood wit/blauw . Heeft iemand wel eens dit type gezien, of weet hij in welk land die is geleverd?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan