HONDA VF400F NC13 1982 Euro 600

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dutchy748

MF veteraan
23 jun 2015
8.375
14.394
€700 voor alles
€600 voor alles minus extra tank, kuipwerk, teller

1982, loopt als een zonnetje. ~55,000km
Remklauwen en koppelingszuiger gereviseerd, verse motorolie en voorvork olie, koelvloeistof.
YUASA accu; electrisch systeem doorgemeten "OK", voltmeter.
25% tarief wegenbelasting

Heb er een 2e VF500F bij, minus motor en frame bij. Kuipset, tellerset, tank+kraan, carburateurs, zadel wielen etc etc. Niet alles staat hier op de foto....
3e tank, maar die lekt... Uit het extra -kapotte- blok hrb ik een aantal goede delen gehaald.

Motor staat in de buurt van Utrecht.
Kunnen wel iets regelen mbt leveren denk ik.

P8171953 (2).JPG


P8171955 (2).JPG
IMG_20190720_170729.jpg

. Van het blok heb ik de startermotor, starterkoppeling, blokdeksels, collector box etc etc etc.

55PK, 12,500 toeren Honda VF400F
 
Laatst bewerkt:
Achter rem/wiel ook maar ff refurbished...

IMG_20190819_123800.jpg
 
Laatst bewerkt:
Mooi weer en prachtige foto’s vooral de laatste met de neus van het vliegtuig daarboven👍
 
Prachtige motor. Ik had verwacht dat hij al direct weg zou zijn na bekend maken van die prijs.
Het is dat ik er geen ruimte voor heb (motor zou buiten moeten overnachten en geen ruimte voor de onderdelen tot onze nieuwe woning opgeleverd wordt 2021) anders stond ik op de stoep. Een lichter fietsje erbij is altijd leuk.
 
Bij mij net zo, technisch ok, mogelijkheid tot kwart tarief, een hoop extra’s erbij, en een fijne handelbare motor. Wat wil je nog meer?
 
"geen plek" is geen excuus...


Hier is mijn garage....... Verheul is echt een goede hoes!!!



IMG-20190728-WA0005.thumb.jpg.cfc3b70cf8e9c780854c1de2d006b62e_LI.jpg

(uit het vastgelopen extra blok kwam nog een prima startmotor, vrijloop, koppelingspakket, klepdeksels, generator en een set zuigers voor aan de muur!!)


Euro 700??? _O-
 
Laatst bewerkt:
Hier ook een Verheul over de XJ900, werkt geweldig. Klein spinnetje onderlangs om hem met stevige wind goed op zijn plek te houden. Die staat echter wel aan straat (geen tuin/terras/balkon/berging) en ik heb al een gigantische doos met extra kappenset, uitlaat en tank van de 900 in de garage bij mijn ouders thuis staan. Die zien mij aankomen met een tweede halve motor! _O- En alles even op de eetkamertafel leggen om te verkopen dan mag ik van mijn vriend zelf in de garage van mijn ouders gaan liggen. :')

Ik houd het topique wel in de gaten, mogelijk denk ik nog aan een oplossing.
 
Laatst bewerkt:
Net ff achterste klepdeksel gelicht; nokkenassen zien er tip top uit :}
 
NISSIN remblokken achter in, dat remt echt beter.
Optisch mooiere tank erop gezet en een mooi chromen pijpje op de koelslang rechts gezet (wat er op zat was goor).

Vervolgens ff lekker de Lekdijk op en neer :]

Vanaf morgen gaat de prijs naar 800....:YY
 
Eventueel zonder extra tank/kuipwerk/teller maar wel met de extra wieken, zadel etc etc etc

€600
 
Ik heb er dan ook vertrouwen in :Y


Het feit dat het blok al 50,000km gelopen heeft zonder boem en nokkenassen geen zichtbare sporen geeft dat ook.
Trekt in alle versnellingen in een streep naar 12,5000RPM..
 
Knipsel.JPG



Alleen een complete motor (dus zonder extra onderdelen) 500 euro

PSX_20190830_180311.jpg

"Low hanging fruit..."
 
Laatst bewerkt:
Mooi ding man, toevallig niet op zoek naar een ruil (met/zonder bijbetaling)?
 
Je hebt in een post hier boven mijn "garage" kunnen zien, dus nee een ruil zit er niet in.
Ik heb al een andere motor bij een maat geparkeerd..... _O-

(OK, een NC30 zou kunnen.....) :Y
 
Jammer, ik heb een vergelijkbare conditie, maar dan met nog vier muren eromheen en een dak erop. Ben wel benieuwd hoe zo n V4 400 zich verhoud tot mijn XJ550!
 
Ah oke, ik wil wel komen kijken. Is het mogelijk om vandaag nog even te komen koekeloeren? Kom uit Hagestein, is volgens mij vlakbij ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan