Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Deze komt trouwens van een VF700F af. De bochten zijn nog heel netjes, klein beetje vliegroest aan de binnenkant op de onderste bocht. Voor de rest helemaal gaaf.
De remklauwen zijn allemaal gereviseerd. De 4-1 laser uitlaat zit erop en maakt een heel mooi kabaal haha. Misschien een keer nieuwe demperwol monteren?
Het frame is helemaal bijgetipt en ziet er veel strakker uit. Koppelingsdeksel is gespoten. De carburateurs zijn ook allemaal gereinigd en voorzien van nieuwe rubbers.
Nu lekt die alleen een beetje olie als die warm is bij het asje van de schakelpook? Iemand een idee wat dit kan zijn? Ooit volgens mij is iets gelezen dat er bij het voorste tandwiel wat kan lekken door een rubber?
Ook lekt die een klein beetje kvs bij het thermostaathuis. De slang is er een keer af geweest en helemaal schoongemaakt. Maar ik denk zelf dat een nieuwe slang dit gaat verhelpen.
En de achterveer is nog heel erg prut helaas. Als ik deze motor wil blijven rijden zal er toch een keer een vervangingsdemper moeten komen.
Een tijd geleden dat ik hier heb geupdate. Gister nog gereden op de vf. De originele knipperlichten vervangen voor die van een nieuwere honda van de jaren 90. Die zijn iets ronder, maar gaan niet doorhangen.
De olie ook er weer uit laten lopen om binnenkort de keerringen bij de uitgaande as te vervangen.
Uiteindelijk is de uitgaande keerring vervangen en is er weer gereden met de VF. Tot nu toe geen olielekkage kunnen vinden, dus het ziet er naar uit de de keerring inderdaad lekte. Ik heb ook een originele collector en originele uitlaatdempers op de kop getikt. De dempers worden opnieuw gespoten in hittebestendig zwart glans. De collector is nog in verassend goede staat, maar krijgt toch een nieuw laagje hittebestendig matzwart.