Honda VF750F

mca2

Die hard MF'er
13 aug 2007
881
0
Centraal
Verkocht

picture1bl2.png

Vraagprijs 450euro, te bezichtigen in Nijmegen.

Bij deze bied ik mijn VF750F uit '86 te koop aan met 58xxx km op de teller. Niet moeders mooiste maar daar is de prijs dan ook naar. maar er valt nog wel het een en ander aan te klussen, collector, vastzittende achterrem en een balhoofd met speling (kwestie van aandraaien? of komt het door de brede voorband?)

Maar de banden zijn nog goed en ook de ketting en tandwielen kunnen nog wel een tijd mee. Verder geen rare rammels of tikken in het blok. Kortom je kan er zo op rijden (doe ik nu ook). Eerlijk gezegd rijd ik nu op mijn GS dus ik ben bang dat de accu een beetje plat is na 4maanden stilstaan. Dus misschien is een aanhangertje handig :? Ik heb inmiddels de startmotor gereviseerd (nieuwe borstels en grondplaat) en nu loopt hij weer als een zonnetje.

Vandaag (29/12) heb ik samen met MrOi na enig rennen de VF weer tot leven gekregen. En hij loopt nogsteeds mooi!

31/12 - verkocht aan MtOi, veel plezier ermee!
 
Laatst bewerkt:
Hier een wat duidelijkere foto
img0007ip8.jpg

Je krijgt hem met originele achterknippers tenzij je heel graag de wingracks wilt hebben, dan valt daar vast uit te komen.
 
Doe er nog eens 100 bij en dan hebben we een startpunt voor een discussie
 
Mark? Wie is Mark? Bart hier :)

Maar inderdaad, een projectje en bij deze dus een kick!
 
Je kan wel zien dat het een samengestelde is uit 2 verschillende kleurstellingen.

De kuip komt van een andere motor ik had namelijk dezelfde kleur.
 
Zou kunnen

alleen het kuip / kappen gedeelte aan de achterkant heeft hetzelfde blauw als de tank?

Maar ze rijden fijn
 
klopt, de tank hoort er niet bij. Het rood en blauw zouden net andersom moeten zijn. Maar ok, zo kocht ik hem.

Iemand interesse?
 
Schopje maar weer! Nogsteeds te bezichtigen in Nijmegen waar het als bonus ook nog eens een groot feest is nu ;)
 
Is iedereen met vakantie? ;) Maar hij staat er dus nogsteeds en over de prijs valt natuurlijk te praten.
 
vraagprijs verlaagd

En een maandagavond kickje, wie doet een mooi openingsbod?
 
Laatst bewerkt:
Nog steeds nie verkocht, zonde van zo'n fiets ookal heeft ie verschillende kleurtjes!!

suc6 met de verkoop.
groeten uit de geel zwarte kant van de waal.
 
leuk ding

wat heeft ie aan pk's aan de ketting ?
wat verbruikt ie ??
geen olie neem ik aan ?
 
Laatst bewerkt:
Nog steeds nie verkocht, zonde van zo'n fiets ookal heeft ie verschillende kleurtjes!!

suc6 met de verkoop.
groeten uit de geel zwarte kant van de waal.
Hij staat er nog steeds en inderdaad diverse kleurtjes maar gelukkig niet geel-zwart ;)
leuk ding

wat heeft ie aan pk's aan de ketting ?
wat verbruikt ie ??
geen olie neem ik aan ?
Zeker een leuk ding, kom maar eens kijken en rijden in Nijmegen als je wilt.

De pk's aan de ketting weet ik niet, ik put mijn informatie ook van bikez.com en die hebben het over 90pk. In ieder geval voldoende pk's om mee te komen in het huidige verkeer. En hij verbruikt benzine ;) Ik reed zo'n 1:15 en olie heb ik hem niet zien verbruiken, ik heb na aankoop puur preventief de olie en het filter vervangen.
 
Laatst bewerkt:
Wie doet er een mooi bod? Een mooi project of gewoon een aardige pekelfiets
 
Terug
Bovenaan Onderaan