Honda VFR 750 1994 vraagprijs €2500'

Status
Niet open voor verdere reacties.

robinjoo

MF veteraan
18 apr 2004
1.373
0
Ik bied te koop aan namens mijn vader:

Honda VFR 750 1994 Rood.
De motor heeft 67200km gelopen dus is net ingereden voor een VFR en bij 65xxx een grote beurt gehad waarbij ook de voorband is vervangen, achterband is ook nog prima. (aantoonbaar dmv rekening). Voor de rest is er onlangs een nieuwe accu plus spanningsregelaar met koelribben op gekomen. Verder zijn de rest van de slijtage onderdelen in goede staat. Motor komt van AMC Motoren in Lemelerveld.

afb053.jpg

afb011g.jpg

afb020j.jpg

afb021g.jpg


Motor staat in omgeving Deventer. Voor meer info mail naar robinstraatman apeding hotmail.com of stuur een PM. VRAAGprijs is 2500 euro.

Moet weg wegens het interesse hebben in een naked bike bijv. een Hornet 600 vanaf 2007
 
Laatst bewerkt:
Inruil bijv. GSR 600 mogelijk
 
Laatst bewerkt:
Niemand interesse? Kickje dan maar weer. Prijs valt over te praten uiteraard :)
 
Laatst bewerkt:
kickkkkkkkkkkkkkkkkkkkk, niemand een betrouwbare VFR kopen? evt nieuwere inruil bespreekbaar ;) Hoeft niet per se 600cc te zijn.
 
'Honda VFR 750 1994' > 'Honda VFR 750 1994 vraagprijs €2500' '
 
Ik denk dat je meer mogenlijkheden hebt om een 25KW VFR400 of RVF400R binnen te slepen met een beetje bijbetaling van een andere V4 addict (die net van z'n 25KW af is). Ga anders eens marktplaats langs en mail eens met verkopers.

Mooi ding though! jammer dat ik ook nog een jaar 25Kw moet!
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat je meer mogenlijkheden hebt om een 25KW VFR400 of RVF400R binnen te slepen met een beetje bijbetaling van een andere V4 addict (die net van z'n 25KW af is). Ga anders eens marktplaats langs en mail eens met verkopers.

Mooi ding though! jammer dat ik ook nog een jaar 25Kw moet!

Haha je hebt er denk ik over heen gelezen dat deze van mn vader is.. Mn vader wil graag een CBR of iets dergelijks hebben :) Bedankt voor de kick
 
Ik nam aan dat je pa compleet van z'n motor af wilde en jij een 25 KW fiets zocht en dus gezocht kon worden naar een ruil (die jij dan kon afbetalen aan je vader).

my bad ;)
 
Ik nam aan dat je pa compleet van z'n motor af wilde en jij een 25 KW fiets zocht en dus gezocht kon worden naar een ruil (die jij dan kon afbetalen aan je vader).

my bad ;)

Geeft niet, bedankt voor de kick *O* Mn vader is een beetje over stag gegaan nadat hij mn CBR een paar keer heeft geprobeerd toen die nog vol vermogen was, vond hij toch fijner rijden *D
 
Puur uit interesse: wat vond hij beter? de mildere vermogensafgifte bij lagere toeren ofzo?

Het was meer het gewicht, de VFR is wat 'logger'. Maar mijn vader had de VFR toen ook niet gekocht vanuit het oogpunt puur een VFR te kopen, dit was meer toeval :)
 
Een leuke kick dat jij hier geeft :)
Is deze motor ook een beetje voor de iets langere mensen? (1.84m)

Ik heb namelijk het weekend op een CBR600 gereden, maar dat zit mij veels te ver naar voren toe.
 
Op de vfr 750 zit je iets meer rechtop. Cbr 600 is het supersport segment en de vfr meer het toursport segment. Ikzelf ben 1.80 en zit prima op een vfr 750. Heb nog ruimte over voor knieen enz.

Gratis kickje
 
Een leuke kick dat jij hier geeft :)
Is deze motor ook een beetje voor de iets langere mensen? (1.84m)

Ik heb namelijk het weekend op een CBR600 gereden, maar dat zit mij veels te ver naar voren toe.

Ik ben 1.85m en de vorige eigenaar was nog een kop groter. Je kunt hier prima rechtop mee rijden, en zeker met jou lengte. Wat voor CBR 600 heb je gereden dan, een F of een RR?
 
Op de vfr 750 zit je iets meer rechtop. Cbr 600 is het supersport segment en de vfr meer het toursport segment. Ikzelf ben 1.80 en zit prima op een vfr 750. Heb nog ruimte over voor knieen enz.

Gratis kickje

Thanks *D
 
Ik ben 1.85m en de vorige eigenaar was nog een kop groter. Je kunt hier prima rechtop mee rijden, en zeker met jou lengte. Wat voor CBR 600 heb je gereden dan, een F of een RR?
Ik heb op een CBR 600 F2 gereden. Leuke motor, maar niets voor mij ben ik achter :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan