Honda VFR 750 F Topkuip en zij panelen

Jaap1988

Rookie
8 mei 2011
7
0
Hallo,

Voor een Honda VFR 750 F uit 1995 ben ik op zoek naar een topkuip en zijpanelen voor zowel de linkse als de rechtse kant.

Of is het mogelijk om een topkuip en de zijpanelen van een Honda VFR 800(Of VFR 750 uit ander jaartal) op een VRF 750 te plaatsen? Iemand ervaring mee?

Kleur is rood, maar is iets in een ander kleur dan wil ik het zeker overwegen.

Ik ben benieuwd.

Groet, Jaap
 
Hallo,

Voor een Honda VFR 750 F uit 1995 ben ik op zoek naar een topkuip en zijpanelen voor zowel de linkse als de rechtse kant.

Of is het mogelijk om een topkuip en de zijpanelen van een Honda VFR 800(Of VFR 750 uit ander jaartal) op een VRF 750 te plaatsen? Iemand ervaring mee?

Kleur is rood, maar is iets in een ander kleur dan wil ik het zeker overwegen.

Ik ben benieuwd.

Groet, Jaap


ja ik, en dat gaat helaas niet passen ;)


of je moet willen zagen en plakken O-)
 
Heb een linker kuipdeel liggen.
Is heel, geen scheuren wel krassen en is grijs
Als je een beetje Abs kan lassen heb ik ook wel een rechter.
topkuip? Suc6
Groetjes Chiel
 
Laatst bewerkt:
Dank voor jullie berichten!

@600rrtje: Heb je dan geprobeerd de platen van de VFR 800 er op te krijgen of van een VFR 750 van een andere serie? Hoe heb je het verder zelf opgelost?

@haazzpaazz: Dus je hebt alles liggen? Zou je er misschien een foto van willen maken en een prijsje naar me willen pm-en?
ABS lassen kan ik zelf niet, maar weet wel iemand die het kan :)

Thanks alvast!
 
Dank voor jullie berichten!

@600rrtje: Heb je dan geprobeerd de platen van de VFR 800 er op te krijgen of van een VFR 750 van een andere serie? Hoe heb je het verder zelf opgelost?

@haazzpaazz: Dus je hebt alles liggen? Zou je er misschien een foto van willen maken en een prijsje naar me willen pm-en?
ABS lassen kan ik zelf niet, maar weet wel iemand die het kan :)

Thanks alvast!


ik heb 2type's vfr's gesloopt bwjr 1992 en 1994(de model die jij hebt) en daar zit gewoon verschil in.

dus ik neem aan dat de vfr800 ook niet gaat passen vanwege andere kuiplijnen. ;)

dus ik denk dat je beter uit bent met originele kuipwerk wat bij jou type motor hoort. :Y
 
Ja, precies :)
In ieder geval zoals het er nu uit ziet kan ik twee zij platen van haazzpaazz overnemen :D en een topkuip heb ik hier gevonden www.mlmparts.com
Niet origineel natuurlijk, maar twee hands kosten deze schatjes al 400 euro, en deze is mooi voor 250 euries :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan