Honda VFR 800fi (1998-2002)

Status
Niet open voor verdere reacties.

VRC46

MF'er
15 jun 2004
43
0
Tilburg
Hallo,
Mijn vorige Vfr had ik nog niet zo lang en ben door een dieselspoor op de rotonde hiermee gevallen en heb hem dus weg moeten doen. Deze motor reed zo fijn dat ik nu op zoek ben naar een zelfde vervanger. Ben al 2x op bezoek geweest bij een mogelijke vervanger. Maar dat valt niet mee heb ik gemerkt: de 1e motor was optisch zeer slecht (terwijl op de add stond: mooie en nette motor) en de tweede vfr ging als een blok beton door de bochten. Wie heeft er echt een supermooie en goed onderhouden Vfr 800 voor mij voor een budget tussen de €1800,- en €2300,-. Alle kleuren mogelijk behalve rood. Heb je er een of weet je er een te koop? Laat het me zsm weten. Bedankt!
 
Hallo KawaCowboy,

Ik heb op dit moment een Honda VFR800Fi uit 2001.
Hij is grijs.
Heb hem in 2015 gekocht en heb hem bij Pols Motoren in onderhoud gedaan. Woon zelf in Waalwijk.
Er zit een schuine uitlaat op ipv de standaard van Honda.
Heb er zelf een TomTom houder op laten zetten.

Ben bereid ook hem voor een goed bod weg te doen.

Mocht je meer info willen dan hoor ik het graag.

Richard.Janssen@Eagle-NestIT.nl

Groeten,

Richard
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nog een gele vfr 800 uit 1999. Heeft wat plekjes op de zijkuip omdat ik hem op een parking bij het achteruitduwen eens uit mijn handen heb laten vallen. Remblokken nog als nieuw, banden ook in zeer goede staat. Eind vorig jaar nog onderhoud gehad: nieuwe olie, oliefilter en batterij. Eind vorig jaar ook nog een nieuw givi koffertje op gemonteerd waar 1 helm inpast. Sinds de zomer uitgeschreven wegens aankoop snelheidsmoto. Hart ligt toch bij snelheidsmoto. Prijs: 1300 euro. Scherpe prijs vind ik zelf maar hij staat hier toch maar stil en het ziet er niet naar uit dat ik er nog mee ga rijden. Heeft een hoog gemonteerde remus demper. Batterij ligt aan de lader. Staat wel in Belgie.
Moest je interesse of meer info willen mag je me mailen op springbowtje@hotmail.com
 
Beste reageerders,
Ik ben ondertussen al voorzien van een andere VFR; bedankt voor jullie reactie.
Succes met de verkoop van jullie motor!
Hier kan een slotje op!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan