HONDA VFR importeren

arjan10

Rookie
25 jul 2004
5
0
r.dam
fOOKS,

IK heb gelezen dat er diversen mensen een VRF uit Duitsland gekocht hebben.
Zijn er duitse sites waar je er naar kan zoeken/bieden, en waar kan ik een goeie koop doen??

groeten,

Arjan
 
fOOKS,

IK heb gelezen dat er diversen mensen een VRF uit Duitsland gekocht hebben.
Zijn er duitse sites waar je er naar kan zoeken/bieden, en waar kan ik een goeie koop doen??

groeten,

Arjan


kijk eens op www.ebay.de
tevens kun je in belgie goedkoper aan een vfr komen .
trouwens goede keuze om vfr te kopen
 
Dank je,

Heb je toevallig een paar links voor belgie


Kijk nu een paar weken rond maar maar hoor fantastische verhalen over de VFR, wordt welliwaar mn eerste motor maar wil meteen goed van start gaan.

thanks,

Arjan
 
Ik vond het verschil met de partikulier aangeboden VFR's in Nederland niet echt groot kwa prijs. (er staan natuurlijk wel met een te hoge prijs)

Als ik ongeveer dezelfde in DLD vergeleek met intressante hier in NL, dan vond ik het niet waard om te importeren.
Reken je tijd, reis en keuringskosten (+ het wachten voor de keuring) er maar eens bij. Ook hier in NL kan de prijs behoorlijk omlaag, zeker omdat je partikulier koopt, of bij een zaak zonder inruil.

Bij de Africa Twin hetzelfde. Die is ook behoorlijk aan zijn prijs in DLD.

Andere motoren, zoals een GSX of CBR zijn wel leuk om te halen.
 
Graag zou ik het volgende willen weten of iemand al ervaring heeft met de invoering van een motor , er zijn namelijk een paar nieuwe richtlijnen betreffende de invoer v.e. motor


Per 1 juni 2004 is de richtlijn 1999/37/EG van kracht geworden. Indien er geen "volledig buitenlands kentekenbewijs" wordt overgelegd wordt de kentekenaanvraag niet meer in behandeling genomen.

Voor tenaamstelling moet u zich legitimeren bij:

-een onderzoek voor import;
-1e registratie (opname) van voertuigen;
-vervallen of ongeldige kentekenbewijzen.
 
Graag zou ik het volgende willen weten of iemand al ervaring heeft met de invoering van een motor , er zijn namelijk een paar nieuwe richtlijnen betreffende de invoer v.e. motor


Per 1 juni 2004 is de richtlijn 1999/37/EG van kracht geworden. Indien er geen "volledig buitenlands kentekenbewijs" wordt overgelegd wordt de kentekenaanvraag niet meer in behandeling genomen.

Voor tenaamstelling moet u zich legitimeren bij:

-een onderzoek voor import;
-1e registratie (opname) van voertuigen;
-vervallen of ongeldige kentekenbewijzen.


dit volg ik ffuh niet,
je moet nu alle orginele documenten hebben,
welke zijn dit¿
en wat als de motor voorheen een circuit fiets oid was.
 
Dat zou ik ook graag willen weten, waarschijnlijk de onderstaande, maar dan hoe te checken of ik geen gestolen motor invoert,

Er staat dat ze dan de motor niet op kenteken kunnen registreren/aanmelden


Fahrzeugbrief en/of abmeldebescheinigung


Heb namelijk een deal komend weekend maar dan moet wel alles kloppen, zal morgen wel is bellen met RDW
 
Terug
Bovenaan Onderaan