Honda VFR/RVF 400 Topic Deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
mag ik in het volgende topic in de openingspost met mijn NC 30 ? Kan zelf geen foto plaatsen maar wanneer iemand dat voor mij wil doen stuur ik wel een piccie per mail b.v.d.

@Chris,

Als het goed is zou je wel zelf foto's moeten kunnen hosten/posten via het uploaden naar je "documentenlijst" onder menuknop "Overige acties..." rechtsboven een m-f pagina.
Vervolgens je net geupload foto weergeven en dan de weblink van je foto kopiëren en plakken tussen ~ en [img/] in je bericht. C'est tout.

En anders mag je het wel naar mij mailen, dan komt het ook goed :)

By the way...pagina 100! :+

Allemaal...fijne dagen alvast!
 
Laatst bewerkt:
@chris, et al...

full


8-)
 
Rij nu al een hele tijd een TLR, maar wat heb ik een plezier gehad op de NC24.

Ik denk er zelfs over na om er een NC30 voor bij te kopen. Weet iemand nog een leuke te koop?
 
benieuwd hoe dat klinkt :Y :Y :Y

hoe staat het met je projecten Nick? CB-1 al af? Hawk verkocht? CB250RS af? :9
250 RS is af :Y Ga ik niks meer aan toevoegen :N :)

Hawk verkopen... schiet vooralsnog niet op :Z Komt er wel!

CB-1 moet naar huis... staat nu bij een vriend in de stalling. Heb de sleutel en kan er in principe werken wanneer ik zin heb. Hoef enkel maar gereedschap mee te nemen... allen is toch tien minuutjes heen en tien terug. In plaats van tien seconden heen en tien terug.

360 Café Racer heeft even een budgettaire pauze. Frame moet nog ietwat aangepast worden en dan gepoedercoat, maar 1) mijn lasser is druk :+ en 2) geen centjes voor de poedercoater :P Heeft geen haast :)
 
Weet niet hoe het vermogentechnisch zal gaan... maar Tweetakt-ish pijpen op een NC35 :}

http://www.marktplaats.nl/a/motoren...285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

Net een NSR! *O*

Is geen NC35, maar een NC30...hoogstwaarschijnlijk een duitse uitvoering met RC koplampen, teller tot 240km/u.

Deze NC is al jaren in bezit van knoppert zelf, hij heeft zich in ver verleden op toenmalige 400cc.nl voorgesteld. Nu dus aangeboden.

Aparte uitstraling, ben benieuwd naar het geluid en vermogensafgifte.
 
om het verhaal helemaal compleet te maken: de Mick Doohan NC 30 is pas sinds kort van Teun Knoppert, hij was n.l. eerst van Kees Versluys de Elvis imitator (winnaar van de sound mix show lang geleden). Kees heeft onlangs een MV Agusta aangeschaft en heeft mij de NC 30 als eerste aangeboden omdat ik een NC 35 UPSD voorvork voor hem ''geregeld'' heb. Vandaar dat er een tweetal jaren geleden een NC 35 op de 2e hands markt verscheen met een NC 30 voorvork. En i.d.d. de nu door Teun aangeboden NC 30 staat daar al jaren.
 
Morgen eindelijk mooi weer. :)
Kan dan (op mijn verjaardag 8-) ) wat meer km gaan zetten op het verjaardagscadeau: :9~~
full

full


Jullie ook veel rijplezier. :Y

30 mei weer met de RVF op Assen *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
Congrats Roel! *O*

Verjaarscadeautje voor je :Y

485451_10200737911277490_835184064_n.jpg


576575_10200737911117486_1738075743_n.jpg


RC30 die ik vandaag spotte op Oss voor de 3 uren :Y
 
Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd Roel
Hoop dat je al een beetje heb kunnen wennen aan je nieuwe speelgoed, hier was het vandaag in ieder geval lekker motor weer.
Gave rc
 
Een vreselijk vuil en vies carburateurtje. Groen van binnen en alles aangekoekt. Maar nu weer mooi ultra schoon. :9~
Het is Suzuki, maar wel 400 }) Dat mag toch wel?

full

full
 
over 400 suzuki gesproken, ik heb er 1 ( B4, voor de meesten hier dus ;( , maar mijn vrouw ( en ik :) ) hebben er een hoop plezier van, en ik kan er nog een hoop van leren ;) )

hier zitten een boel 400 cc experts, die kunnen mij misschien wel wat meer vertellen over het zwarte rubber onder de 400 cc`s
Ik vraag mij af wat voor de 400 cc het meest gebruikt / geschikt is. ( op de straat wel te verstaan )
Vragen deze motoren nu zacht of juist harde compount ?
vragen ze nu juist harde of zachte wangen ?
zijn er speciale banden specifiek voor de "lichte" motoren ?
wat wordt door de meesten hier onder hun fiets gelegd ?

Ik ben hier wel benieuwd naar.
( ja, tzt setje voor de eerste keer voor de B4 kiezen.)
 
over 400 suzuki gesproken, ik heb er 1 ( B4, voor de meesten hier dus ;( , maar mijn vrouw ( en ik :) ) hebben er een hoop plezier van, en ik kan er nog een hoop van leren ;) )

hier zitten een boel 400 cc experts, die kunnen mij misschien wel wat meer vertellen over het zwarte rubber onder de 400 cc`s
Ik vraag mij af wat voor de 400 cc het meest gebruikt / geschikt is. ( op de straat wel te verstaan )
Vragen deze motoren nu zacht of juist harde compount ?
vragen ze nu juist harde of zachte wangen ?
zijn er speciale banden specifiek voor de "lichte" motoren ?
wat wordt door de meesten hier onder hun fiets gelegd ?

Ik ben hier wel benieuwd naar.
( ja, tzt setje voor de eerste keer voor de B4 kiezen.)

Hard of zacht rubber, tja, dat hangt meer van je rijstijl af.
Bridgestone BT 090 is behoorlijk populair, maar gaan niet al te lang mee.
Heeft jouw motor 17 of 18 Inch achter? De keuze in 17 inch is veel groter..
Conti sport attack doet het op de 400 ook prima. Rij je niet extreem en wil je veel kilometers maken met een band :Pilot Road Michelin. Geen de bandenmaten maar eens door.
 
voor is het probleem niet denk ik: 110-70 17 inch
achter is de maat: 150/70, ook 17 inch.
in de hoogtemaat van 70 zit denk ik het "probleem"
weet zo niet wat de consequenties zijn om de hoogte maat aan te passen naar 60.
breedte van 160 gaat niet lukken.

het is officieel de fiets voor mijn vrouw, maar ik rijdt meestal de olie warm.
heb hem nu 2 jaar, en rij plm 1500 km. per jaar.

gebruik hem om lekker een rondje te sturen, dus mogen wel richting "sport" gaan.
km is in mijn geval niet zo van belang.

motorzaak gaf me laatst een advies: Bridgestone voor BT016 & achter BT 023
BT090 speciaal voor lichte motoren, maar is niet in de juiste maat :(

full

full
 
voor is het probleem niet denk ik: 110-70 17 inch
achter is de maat: 150/70, ook 17 inch.
in de hoogtemaat van 70 zit denk ik het "probleem"
weet zo niet wat de consequenties zijn om de hoogte maat aan te passen naar 60.
breedte van 160 gaat niet lukken.

het is officieel de fiets voor mijn vrouw, maar ik rijdt meestal de olie warm.
heb hem nu 2 jaar, en rij plm 1500 km. per jaar.

gebruik hem om lekker een rondje te sturen, dus mogen wel richting "sport" gaan.
km is in mijn geval niet zo van belang.

motorzaak gaf me laatst een advies: Bridgestone voor BT016 & achter BT 023
BT090 speciaal voor lichte motoren, maar is niet in de juiste maat :(

[afbeelding]
[afbeelding]

150-70-17 is geen enkel probleem.
Ik zou gaan voor een set Conti Road Attack 2 of set Dunlop Road Smart.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan