Honda VFR/RVF 400 Topic Deel 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zuiniger? Dan wordt het tijd dat mijn carbs ook eens zwemled krijgen :)

Een led gaat niet helpen :+ Een zwemlesje wel.
Maar jij moet gewoon eens stoppen met voorwieltje van de grond, 200+ etc.
Dan wordt het vanzelf zuiniger :z _O- _O-

Maar je bent welkom in het zwembad :)
 
Laatst bewerkt:
Een led gaat niet helpen :+ Een zwemlesje wel.
Maar jij moet gewoon eens stoppen met voorwieltje van de grond, 200+ etc.
Dan wordt het vanzelf zuiniger :z _O- _O-

Maar je bent welkom in het zwembad :)

Tsja, alleen als het zinvol is natuurlijk. De motor rijdt als een trein. Maar zuiniger dan 1:16 is nog niet gelukt..
 
je kilometerteller al eens gecheckt ? Misschien telt hij te weinig km's.

Gecheckt niet, maar sterker nog, ik denk dat'ie teveel km telt. Laatst weekendje weg met 6 fietsen en de mijne gaf consequent de meeste gereden kilometers aan. Misschien slinger ik wat meer dan de rest ;) op stukken waar m'n broer met z'n Blade (181pk achterwiel) 1:20 reed, kwam gekke Karltje weer binnen op 1:16.

Het maakt me overigens niet uit hoor, ik rij enkel voor de lol. Maar als het beter kán is dat mooi meegenomen, want we stonden telkens voor mij aan de pomp.
 
Er wordt al volop gebruik gemaakt van het nieuwe ultrasoon zwembad.
Vanmorgen kwam er iemand met een RC 30 carburateur.
Een heerlijk karweitje :9~ .Volledig uit elkaar en schoon weer opbouwen.
Fantastisch :P :9 Carbs zijn aanzienlijk forser dan onze 400-tjes.

full

full

full

full


Bij de RC 30 carb zijn eventueel de sproeiers van buitenaf bereikbaar zonder demontage van de deksels.
full

full
:)

Binnenkort wordt deze fiets afgesteld.
 
Zo vanavond ff olie ververst en een nieuw oliefilter erop geschroefd :9 morgen even de wielen eruit halen om er weer een vers setje Michelin Pilot Powers erom te draaien :9~

En ook ff de boel onderhuids poetsen want dat is wel ff nodig :X
 
Ik misschien wel weer eens :Y

Als het goed weer is :P

Goh, weet je dat ik jou nog nooit op een motor heb zien rijden?

In het geval van de mfmm is dat overigens aan mijzelf te wijten, want daar ga ik niet heen. Gezellig, met zn allen op een parkeerplaats staan en niks te vreten anders dan McHartaanval..
 
Goh, weet je dat ik jou nog nooit op een motor heb zien rijden?

In het geval van de mfmm is dat overigens aan mijzelf te wijten, want daar ga ik niet heen. Gezellig, met zn allen op een parkeerplaats staan en niks te vreten anders dan McHartaanval..
Kan kloppen :+

Rijd iedere dag, dat wel :Y

Ben ook nog maar één keer naar de MFMM geweest. Heen langs de Lekdijk, even rondje gekeken, kop koffie gepakt en toen mooie weg naar huis terug om vervolgens mijn versnellingsbak eruit te hebben lopen :')

Echte lange stukken met de 250 schieten toch niet heel erg op. Ding rijdt net over de 120 en da's best moord op de snelweg :')
 
Net over de 120km/h ?? :? :? ??
Appie RS 250 van een vriend van mij tikt toch echt de 210km/h aan hoor?

Kan kloppen :+

Rijd iedere dag, dat wel :Y

Ben ook nog maar één keer naar de MFMM geweest. Heen langs de Lekdijk, even rondje gekeken, kop koffie gepakt en toen mooie weg naar huis terug om vervolgens mijn versnellingsbak eruit te hebben lopen :')

Echte lange stukken met de 250 schieten toch niet heel erg op. Ding rijdt net over de 120 en da's best moord op de snelweg :')
 
Vandaag een heerlijk klusje. Mijn RC 45 had klein onderhoud nodig. :9~

full


Olie en remvloeistoffen ( Incl. de koppeling)

full

full

full

full

full

full


1500 km gereden sinds 2008 :(

Van de week hetzelfde programma, maar dan voor de voor de RC 30 :P
 
:} goed bezig Roel.
Heb een tweetal vraagjes: Wanneer ik de kabels naar de SR verleng met ongeveer 10 tot 15 cm om zodoende de SR achter een ''roostertje'' in de kont van een Tyga kont te plaatsen en zodoende meer koeling te krijgen, geeft dit dan problemen ?
Wanneer ik een einddemper inkort heeft dit dan effect op de afstelling m.a.w. moeten er dan andere sproeiers of iets dergelijks in, of moet de afstelling anders ?
 
:} goed bezig Roel.
Heb een tweetal vraagjes: Wanneer ik de kabels naar de SR verleng met ongeveer 10 tot 15 cm om zodoende de SR achter een ''roostertje'' in de kont van een Tyga kont te plaatsen en zodoende meer koeling te krijgen, geeft dit dan problemen ?
Wanneer ik een einddemper inkort heeft dit dan effect op de afstelling m.a.w. moeten er dan andere sproeiers of iets dergelijks in, of moet de afstelling anders ?

Het kan, maar wel solderen.

Afstelling: wat voor einddemper is het nu?
Eerst gewoon proberen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan