Honda VFR/RVF 400 Topic Deel 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
2 keer hetzelfde foutje op zowel de eigen website als MP is toch vrij toevallig.

Ben benieuwd of de prijs straks naar beneden gaat als het kilometrage met 30k omhoog gaat ;)
 
Heb in het verleden wel zaken gedaan met Roelof Heide. Leek me echt geen verkeerde gozer en behoorlijk betrouwbaar.

Verwacht eigenlijk ook dat het een foutje betreft. Verkeerd overgenomen met het maken van de advertentie, of zo.

Tijd zal het leren, maar ik denk dat het wel losloopt :Y
 
Kreeg vanmorgen een mail van RH motoren dat hij 3 NC 35 's had waarvan er onlangs een verkocht is, en degene welke nu te koop zou staan kwam uit zijn eigen collectie en zou niet de ex-Jasper bike zijn.


:^

Precies dezelfde mail gehad. Zou dus zomaar kunnen maar blijft beetje vaag aangezien er maar één te koop staat. Dit betreft dus een importfiets en niet die van Jasper blijkbaar?
Waarom die dan niet (al) te koop staat is me onduidelijk.
 
Heren, dit is inderdaad 'mijn' RVF. Roelof Heide lijkt me een betrouwbare verkoper en hopelijk is het een foutje in de advertentie. KMstand zou zo ongeveer 46dkm moeten zijn.

Heb zojuist van Roelof Heide mail ontvangen dat hij geïnformeerd is door jullie over de km-stand van de RVF. Het is een andere motorfiets, echter hij heeft delen van 'mijn' motorfiets overgezet aldus Roelof.

Bovenstaande zou een logische verklaring kunnen zijn voor de verwarring, ik heb hem daarom gevraagd even een foto te sturen van allebei de motorfietsen, hopelijk kan iedereen dan weer rustig slapen :')
 
Heb zojuist van Roelof Heide mail ontvangen dat hij geïnformeerd is door jullie over de km-stand van de RVF. Het is een andere motorfiets, echter hij heeft delen van 'mijn' motorfiets overgezet aldus Roelof.

Bovenstaande zou een logische verklaring kunnen zijn voor de verwarring, ik heb hem daarom gevraagd even een foto te sturen van allebei de motorfietsen, hopelijk kan iedereen dan weer rustig slapen :')



8-)

Ben benieuwd. *O*
 
full


zie update 27.
 
Laatst bewerkt:
Que?

Ik heb een accessoire voor mijn VFR besteld.

Toen ik mijn Fireblade kocht, greep de koppeling later aan dan die van de VFR. Toen heb ik voor de Blade een setje verstelbare hendels gekocht en die gesteld zoals ik dat fijn vind: snel aangrijpen. Maar je raadt het al: nu moest ik weer wennen aan de koppeling van de NC30. Dus daarvoor heb ik dezelfde, verstelbare hendeltjes besteld. Voor een knaak en een bounty stuurt een van mijn Chinese vrienden een setje hendels op. Ideaal :)
 
Ik ben nu ook in het bezit van een mooie blade :)

full



Zaterdag opgehaald, helaas wel veel regen. Met de supercorsa's was het lekker glijden over de rotondes.
 
Mooie fiets Jaap! Hou je deze naast je oude Fireblade?

Mijn 929 is uit 2000, m'n broer z'n 1000 is uit 2009. Best bizar hoe groot het verschil in vermogen en koppel toch nog is tussen beide.

Dat doet me trouwens denken. Die gele NC30 zagen we vroeger nog weleens opduiken, maar die heb ik al een tijdje niet gezien.
 
Mooie fiets Jaap! Hou je deze naast je oude Fireblade?

Mijn 929 is uit 2000, m'n broer z'n 1000 is uit 2009. Best bizar hoe groot het verschil in vermogen en koppel toch nog is tussen beide.

Dat doet me trouwens denken. Die gele NC30 zagen we vroeger nog weleens opduiken, maar die heb ik al een tijdje niet gezien.

Thanks. Oude gaat eruit, heb maar plek voor 1 binnen.
Deze heeft een akrapovic pijp, waardoor hij zo'n 175pk moet hebben.

De gele NC30 was naar groningen en 2 maanden later naar Zoetermeer. Geloof dat hij daar nu nog staat, maar dat hij niet meer loopt. (iets voor Roel :X ? )
 
Iedereen aan de Fireblade, hiero? :+

Wel leuk, die merktrouw :9

De NC30 heb ik heel veel plezier mee. Maar dat "extreme" vermogen biedt wel een extra dimensie bij het rijden. Liefst zou ik een VTR SP1 of SP2 hebben. Maar na járen 400cc (59 pk) gereden te hebben, vind ik een 4-in-lijn wel een vriendelijke manier om even aan het vermogen te wennen (152pk krukas, 134pk achterwiel).

Kortom, ik denk niet dat die 929 eeuwig blijft. Maar ik heb er wél plezier van. En dat telt.
 
De NC30 heb ik heel veel plezier mee. Maar dat "extreme" vermogen biedt wel een extra dimensie bij het rijden. Liefst zou ik een VTR SP1 of SP2 hebben. Maar na járen 400cc (59 pk) gereden te hebben, vind ik een 4-in-lijn wel een vriendelijke manier om even aan het vermogen te wennen (152pk krukas, 134pk achterwiel).

Kortom, ik denk niet dat die 929 eeuwig blijft. Maar ik heb er wél plezier van. En dat telt.

En die PK's heb je echt nodig :X
 
En die PK's heb je echt nodig :X

Nodig? Nee. Maar het is wel leuk.

Ik heb mijn motoren sowieso niet "nodig". Mijn brommertjes ook niet. Zal ik ze allemaal maar wegdoen dan? Als iedereen die z'n VFR/RVF die 'm niet nodig heeft, zou wegdoen, dan zou dit topic nog knap rustig worden denk ik.

Mijn autootje heb ik wel nodig. Maar ook die heeft meer vermogen dan "nodig" is om 130 op de snelweg te kunnen rijden. Zelfs autorijden wil ik leuk maken. Anders wordt mijn baantje met 55dkm/jaar wel saai. Liever in een knalblauwe Volvo dan met een grijze Skoda Citigo ofzo.

Resumé, "nodig" is voor mij geen argument om wel of geen voertuig te hebben. Ik vind het gewoon leuk.
 
Nodig? Nee. Maar het is wel leuk.

Ik heb mijn motoren sowieso niet "nodig". Mijn brommertjes ook niet. Zal ik ze allemaal maar wegdoen dan? Als iedereen die z'n VFR/RVF die 'm niet nodig heeft, zou wegdoen, dan zou dit topic nog knap rustig worden denk ik.

Mijn autootje heb ik wel nodig. Maar ook die heeft meer vermogen dan "nodig" is om 130 op de snelweg te kunnen rijden. Zelfs autorijden wil ik leuk maken. Anders wordt mijn baantje met 55dkm/jaar wel saai. Liever in een knalblauwe Volvo dan met een grijze Skoda Citigo ofzo.

Resumé, "nodig" is voor mij geen argument om wel of geen voertuig te hebben. Ik vind het gewoon leuk.

Zo bedoelde ik het ook, maar dat wist je wel :+
Leuk, en gewoon genieten :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan