Honda VFR/RVF 400 Topic - Jubileum nummer 10

Mooi Marcel dat er weer witte wielen in komen!
Binnenkort maar eens een ritje doen?
tja kan je binnenkort kiezen .
met de 2 of de 4 takt. :P
laat wel weten wanneer alles weer werkt hierzo.

zondag geld verstuurd en nog niks gehoord van de bestelde spullen ,erg jammer weer . ;(
band is pas de 11de binnen ,erg jammer .
maar kan nu wel de schroefjes bestellen voor de witte velg zodat de schijven er ook op zitten
straks met de nieuwe band ergens dit jaar nog . :?

wat zijn de kleurnummers van het zwart en rood van de 89er.
wil men duozitje laten spuiten namelijk.

slechte voorbeeld foto.

b6c14a3a.jpg
 
Laatst bewerkt:
Marcel, wat staat er als code en type op sticker binnenkant ter hoogte van gereedschapskitje? NH259H? Dan is rood als het goed is Fighting Red R134 en zwart is NH1.
 
Laatst bewerkt:
zo nc 30 projekt versie 0,5 whahaha
nu alleen de achterband nog oprijden en dan heb ik eindelijk een bijna gebruikt orgineel uitziende vfr. :Y

zo nog ff poetsen ,ga morgen de 5 landenrit rijden namelijk.
550 km genieten met de vfr

 
Laatst bewerkt:
Vandaag dus de circuitdag (Marco nog heel erg bedankt :9~ :9~ ) met de MC 22.
Was weer het kleinste fietsje tussen al het geweld. :( Arm Hondaatje. 8-)

full


Banden hadden het i.c.m. de standaard vering en het erg warme weer zwaar te verduren.

full

full



Hier een kleine filmimpressie:

 
Laatst bewerkt:
Dyno test run van de VFR400R met de nieuwe carbon Tyga airbox cover en K&N filter.
1.8 pk en 0.9 Nm erbij zonder verdere aanpassingen.

gemeten topsnelheid op de bank: 209 km/h

11884057_1024683630889156_4801271534279748746_o.jpg


 
Laatst bewerkt:
Wie reed er gisteren met z'n RVF door Middelbeers --> Oostelbeers richting Oirschot?
Mijn vriend reed op zijn Ducati SP en spotte er een.

Heb nog geen werk gemaakt van de Kempen RVF rit, weer is zo wisselvallig, heb nog amper gereden :(
 
Wie reed er gisteren met z'n RVF door Middelbeers --> Oostelbeers richting Oirschot?
Mijn vriend reed op zijn Ducati SP en spotte er een.

Heb nog geen werk gemaakt van de Kempen RVF rit, weer is zo wisselvallig, heb nog amper gereden :(

In het contract stond anders dat je er flink mee zou rijden 8-) :+ :) :9~
Jij moet ze zelf spotten *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
Wie reed er gisteren met z'n RVF door Middelbeers --> Oostelbeers richting Oirschot?
Mijn vriend reed op zijn Ducati SP en spotte er een.

Heb nog geen werk gemaakt van de Kempen RVF rit, weer is zo wisselvallig, heb nog amper gereden :(
Op het Flight Forum duikt er af en toe ook een op. Kan goed dezelfde zijn :Y
 
Wie reed er gisteren met z'n RVF door Middelbeers --> Oostelbeers richting Oirschot?
Mijn vriend reed op zijn Ducati SP en spotte er een.

Heb nog geen werk gemaakt van de Kempen RVF rit, weer is zo wisselvallig, heb nog amper gereden :(

It wasn't me. Is wel bekend route (reed hem tot voor kort vrijwel dagelijks met de vierwieler). Heb nog geen ritje gemaakt sinds vorig jaar September, staan beiden op stal in de kempen.
 
lekker 2 daagjes in België getufd, volgende keer langer en een navigatie mee voor de diverse routes (nu op de bonnefooi heengereden)

NC30 zit best spartaans met 400km op 1 dag telkens, maar reed wel netjes 1:22,5 met snelweg tempo 140 km/h, lekker zuinig dus *O* en genieten op de diverse Ardenner weggetjes zeg :9~ had ook wel perfect weer, dat scheelt.

11953208_1029515463739306_9106790548336834658_n.jpg


11870683_1029515483739304_1260738373184203504_n.jpg


11951358_1029515560405963_4446922220295243548_n.jpg


*O*
 
Laatst bewerkt:
Bad news ! Dennis Hoffer 42 jaar uit Hoogkarspel is gisteravond tijdens de training voor de Manx GP Isle of Man dodelijk verongelukt. Dennis was newcomer in the mountaincourse. Mijn medeleven gaat uit naar alle familie / vrienden / kennissen. R.I.P. Dennis.
 
Overigens V4 liefhebbers 2 weken geleden vriend van mij met NC 24 op de Mergelland route in fuik politie gereden: GELUIDSCONTROLE ! `uitlaat niet origineel en teveel dB's, mocht naar huis rijden en kenteken vanaf de dag erna niet meer geldig. Hij moet de motor dus bij de RDW aanbieden voor keuring. Ennnnnn Officier van Justitie gaat hoogte van de boete bepalen. Enkele kennissen van mij hier uit Belgie (4) konden ff ter plaatse 700 € p.p. afdokken/pinnen voor teveel dB's.
Jullie zijn gewaarschuwd WEG BLIJVEN met niet originele uitlaten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan