Honda VFR/RVF 400 Topic - Jubileum nummer 10

oh dat weet ik niet of dat standaard onder een NC 35 zit, maar wanneer ik er geen vind pas ik een originele van een NC 30 aan (gaten dichtlassen, en op nieuw boren).

Dichtlassen en opnieuw boren kan natuurlijk. Vrijwel net zo simpel is het om twee strippen op de gewenste maat te maken en daar de gaten in te boren. Kun je iig weer terug naar origineel.
 
heb momenteel 4 NC 30's thuis staan, waarvan 3 standaard dogbone en de NC 30 met de kortere dogbone versie vandaag eronderuit gesleuteld (is toch ff puzzelen) wanneer de rest van alle onderdelen o.a. uitlaatbochten er nog opzitten. het kortere exemplaar is bij nadere controle toch ook zelffabricage. Heb alles geschuurd / geprimerd / gespoten en vooral ff goed opgemeten zodat ik hem na kan maken.
 
Laatst bewerkt:
Heerlijk een aantal dagen wezen rijden in het bochtige Luxemburg.
Fijne warme camping. :)

full


Drift camera op de RVF.
De bandjes zijn weer rond. :P



 
Laatst bewerkt:
Nice...., voor mij persoonlijk "onmisbaar" geworden. Kom nu op plaatsen waar ik anders geeneens aan gedacht zou hebben, al dan niet gewenst. O-)
 
De "Danny" RVF is ook even terug, althans de carburateur. Dat was een lekkend lijk *D
Aan alle kanten kwam de brandstof eruit. WRS gestaan met verkeerde benzine. Alle O-ringen uitgehard.
Tja, en dan moeten de carburateurs gedeeld, en dat is wel het laatste wat je wilt.
Wat een k*t klus.
Gelukkig had ik nog een complete set viton rubbertjes uit Thailand. zodat ik toch aan de operatie kon beginnen.
Werk bij dit soort klusje met de carb in een bak, want anders ben je zo onderdeeltjes kwijt.
Nu alles weer opgebouwd en ultrasoon gereinigd.



full

full

full

full

full

full

full

full

full

full
full

full



Morgen de lektest en dan maar duimen. })
Lukt het niet dan rest er maar één ding: ombouwen naar injectiefiets :9~

Deze fiets heeft de HRC kelken, allemaal kort, in tegenstelling tot OEM:
2 korte en twee langere, voor een beter middengebied.
NC30 heeft 4 gelijke lange kelken.

full

full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan