Honda VFR/RVF 400 Topic - Jubileum nummer 10

Fijn dat het eindelijk zover is....van harte gefeliciteerd met je nieuwe fiets! 8-) Veel plezier :] Kan je mooi een foto maken voor de beginpagina ;)

Thanks!
En inderdaad, die foto moet er komen :) Wilde binnenkort op Strijp-S een mooie shoot maken met de VFR en de RVF. Wellicht leuk om met meer RVF'jes te doen? Ik pm je zo.
 
Strijp??? Das om de hoek, kom ik ook wel even langs op de rvf

Top! Maken we er een Kempen-meeting van :)
Edit: Sint-Oedenrode ligt niet in de Kempen als ik het goed zie, maar goed, je begrijpt het :)

Ik post het hier wel als er concrete plannen zijn, op korte termijn gaat niet lukken helaas.
 
Laatst bewerkt:
Nee klopt maar ik kom wel uit de Kempen eigenlijk.
Diessen om precies te zijn.
Dan rijden er toch best wat rvfjes in een straal van een klein half uurtje rijden rond.
Weet dat er in Tilburg iemand met een RVF woont (micpec dacht ik).
Zijn er dus al drie 😎
 
Er zijn er wel meer...zet mij maar op V42 :+ en er staat er zeker nog een in de regio naast die van jezelf en van barbarita.
 
Ik moet hier niet meer komen... sniegoed voor m'n gesteldheid '(

Die zwartgrijze is precies de mijne.. maar dan nieuw. Zulke plaatjes komen aan hoor, en hard.
 
Laatst bewerkt:
Ik kan helemaal niet die dag, ik loop te stangen :P

En ja, een VFR-dag, dan zou ik nog moeten gaan kiezen tussen de 800 en de 400... Luxeprobleem! :D
 
Nee klopt maar ik kom wel uit de Kempen eigenlijk.
Diessen om precies te zijn.
Dan rijden er toch best wat rvfjes in een straal van een klein half uurtje rijden rond.
Weet dat er in Tilburg iemand met een RVF woont (micpec dacht ik).
Zijn er dus al drie 😎

Echt tof, we gaan zeker meeten 8-) *O*

Als ik weer tijd heb, ga ik wel wat organiseren *D
 
Binnenkort Roel maar eens lief aankijken ! Ben op maandag 1 juni vol goede moed vanuit Limbabwe met 3 NC 30's en een BMW richting Isle of Man vertrokken, echter bij Dordrecht mijn NC 30 zo dood als een pier (waarschijnlijk dynamo stuk en accu helemaal leeg). Boot richting Hull uiteraard gemist en met NC 30 pas rond middernacht thuis geraakt in bus. Snel overtocht van Calais naar Dover geboekt en wederom met bus en daarin supermotard s'nachts naar Calais. Toen helemaal van Dover naar Liverpool met een zeer instabiele DR 650 eencilinder en verschrikkelijke windstoten. Boot naar IOM Douglas zou om 18.15 h vertrekken, dus ik was er om 18.10 h maar mocht niet meer mee. Moeten wachten tot 1.30 h en uiteindelijk na ongeveer 2 dagen zonder slapen in IOM gearriveerd. Maar jongens wat was het weer genieten, een echte aanrader.
 
Laatst bewerkt:
Binnenkort Roel maar eens lief aankijken ! Ben op maandag 1 juni vol goede moed vanuit Limbabwe met 3 NC 30's en een BMW richting Isle of Man vertrokken, echter bij Dorderecht mijn NC 30 zo dood als een pier (waarschijnlijk dynamo stuk en accu helemaal leeg). Boot richting Hull uiteraard gemist en met NC 30 pas rond middernacht thuis geraakt in bus. Snel overtocht van Calais naar Dover geboekt en wederom met bus en daarin supermotard s'nachts naar Calais. Toen helemaal van Dover naar Liverpool met een zeer instabiele DR 650 eencilinder en verschrikkelijke windstoten. Boot naar IOM Douglas zou om 18.15 h vertrekken, dus ik was er om 18.10 h maar mocht niet meer mee. Moeten wachten tot 1.30 h en uiteindelijk na ongeveer 2 dagen zonder slapen in IOM gearriveerd. Maar jongens wat was het weer genieten, een echte aanrader.

Haha, mooi verhaal :)
 
Aangezien ik niet wou wachten tot de "Kempen" meeting zelf alvast een stukje gereden ;)

22802_652614901538604_6049843576452401594_n.jpg

11390478_652614924871935_5489911975419852131_n.jpg

10153239_652614941538600_3482010634659044181_n.jpg
 
Ik ken er nog 2 met een V4 uit omgeving Eindhoven...
da klopt ik zie die vaker samen . (nc 24 /nc30)
soms ook samen met een 2 takt (rrs250/rgv250)

leuk hoor die kempen meeting .
kunnen we die niet houden in Postel ofzo en weke datum zou dat dan zijn.?????
 
Laatst bewerkt:
Een vriendin van mij rijdt een NC35. Nu staat die erg rijk afgesteld, dit zou komen doordat de gasnaaldhuizen "uitlopen" weet hier iemand of daar wat aan te doen is?
 
Een vriendin van mij rijdt een NC35. Nu staat die erg rijk afgesteld, dit zou komen doordat de gasnaaldhuizen "uitlopen" weet hier iemand of daar wat aan te doen is?

Dag Erwin,

De gasnaaldhuizen zijn er ingeperst, daar is niets aan te doen.
Maar meestal zijn er andere oorzaken.
* Hoe weet je dat de motor rijk is afgesteld; wat merk je?
*welke sproeiers zitten er in?
* Andere uitlaat?
* Staat de vlotterhoogte wel goed afgesteld?
* Niet goed afdichtende vlotternaalden.
* Zit er een shimmetje onder de naald,misschien wel twee?
* Pilotschroeven juist afgesteld? Synchroon gesteld?
* Heeft iemand ooit de sproeiers en stat.sproeiers doorgeprikt met een staaldraadje en ze daardoor per ongeluk groter gemaakt? :( :(
* Ultrasoonbeurtje carburateurs met bovenstaande zaken doet echt wonderen.

Ultrasoon-reiniger. augustus 2013.

 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan