Honda VFR/RVF 400 Topic - Jubileum nummer 10

Ik vind het duimpje juist wat meer toevoegen.
Anders plaats ik elke keer hetzelfde berichtje over hoe goed je bezig bent.

Dus juist een duimpje om niet in de herhaling te vallen.

Ik vind het geweldig om te zien hoe je het doet en aanpakt. :t

Even voor de duidelijkheid, het gaat niet om mij hoor. Of ik nu wel duimpjes krijg of niet, of wel of geen reacties, ik sleutel heerlijk verder op mijn manier en blijf volop plaatsen.
Maar ik zou graag wat meer levendigheid op dit forum willen. Vandaar8-)
Maar ik begrijp je antwoord.
 
Laatst bewerkt:
Jij blijft maar verwijderen he,eerst je onderschrift en nu ook het duimpje,volgens mij zijn ze je
langzaam van het forum af aan het werken
8)7:+

Tja graag of niet hè ;) Ben het wel gedeeltelijk met Roel eens: Die likes worden zwaar overgewaardeerd en op andere media zelfs commercieel uitgebuit. Maar in dit geval was het goed bedoeld. Mbt. het enthousiasme op MF: Sinds 2014 is dat in het algemeen al een stuk minder helaas. En dat onderschrift is weer een heel ander verhaal. Als ik het niet meer aan kan passen, dan gaat hij weg.
 
Ik heb mijn "vind ik leuk / like" duimpje verwijderd :Y

Weer iemand die het niet begrijpt :N

En natuurlijk was jouw duimpje goed bedoeld. Alle duimpjes van wie voor wie dan ook bedoeld in welk forum dan ook zijn goed bedoeld.
Ik gaf alleen maar aan hoe men het forum wat meer impuls kan geven. Niets moet, alles mag.
Maar om dan als reactie het duimpje te verwijderen.......
 
Laatst bewerkt:
Weer iemand die het niet begrijpt :N

En natuurlijk was jouw duimpje goed bedoeld. Alle duimpjes van wie voor wie dan ook bedoeld in welk forum dan ook zijn goed bedoeld.
Ik gaf alleen maar aan hoe men het forum wat meer impuls kan geven. Niets moet, alles mag.
Maar om dan als reactie het duimpje te verwijderen.......

Dat klopt, het forum van de zxr club is uit de lucht gehaald omdat er geen activiteit meer was.
 
Inmiddels al begonnen met Het ontmantelen van de RVF. De kleppen zijn alweer gesteld en de carburateur is weer brandschoon.
Deze RVF heeft een HRC kopie bak onder de carburateur. De zorgt ervoor dat de carb minder warm wordt, maar veel belangrijker, aanvoer van koelere lucht.
De grote opening aan de voorzijde komt boven de bovenste radiateur naar buiten en daar komt de koele lucht naar binnen.
Nadeel van de onderbak is, dat ik eerst synchroon moet stellen. Dan de carb weer demonteren, de bak plaatsen en nogmaals de carb weer terug plaatsen.
Op mijn eigen RVF racer heb ik dezelfde constructie. Op een wegfiets is dit te omslachtig bij het onderhoud.
Mooi detail: de klemmen van cilinder 2 en 4 worden samen met één draaiende beweging vastgezet.
Verder een K&N luchtfilter en een aangepaste aanzuigopening in de luchtfilterbak.



Bekijk bijlage 1402026Bekijk bijlage 1402027Bekijk bijlage 1402028Bekijk bijlage 1402029Bekijk bijlage 1402030Bekijk bijlage 1402031Bekijk bijlage 1402032Bekijk bijlage 1402033Bekijk bijlage 1402034Bekijk bijlage 1402035Bekijk bijlage 1402038
Carburateurklemmen, Greenfilter en demperophangbeugel.........made by 4honderd!
 
Carburateurklemmen, Greenfilter en demperophangbeugel.........made by 4honderd!

Hey Albert. Ja, jouw arbeid, en het werkt nog prima.
Heb het fietsje hier nu voor de derde keer in onderhoud.
Eerst via Danny. Toen het wrak gekocht van Danny en weer helemaal nieuw gemaakt en nu dus, vier eigenaren verder opnieuw.
Dit RVF-je liep toen al als één van de besten en kon prachtig, en nu ook weer, worden afgesteld.
Deze was indertijd via Ronald, toch ergens op de testbank geweest in Almere?

Zelf al weer gereden op je RVF?
 
Hey Albert. Ja, jouw arbeid, en het werkt nog prima.
Heb het fietsje hier nu voor de derde keer in onderhoud.
Eerst via Danny. Toen het wrak gekocht van Danny en weer helemaal nieuw gemaakt en nu dus, vier eigenaren verder opnieuw.
Dit RVF-je liep toen al als één van de besten en kon prachtig, en nu ook weer, worden afgesteld.
Deze was indertijd via Ronald, toch ergens op de testbank geweest in Almere?

Zelf al weer gereden op je RVF?
Dat klopt.......we zijn toen met 2 RVF-jes een hele lange dag aan het sleutelen geweest in Almere, testbank op en testbank af enzzz.........
Die man in Almere kon dat en was er erg secuur mee, net zoals jij ongeveer! ;):)
Nee, mijn RVF staat al bijna 4 jaar in de kamer! :+
 
Dank je wel. Het is gewoon schitterend werk om aan v4 tjes te sleutelen. En ik doe het met zoveel plezier.
En voor jou: jij schrijft tenminste een berichtje, ( een kleine moeite) i.t.t. veel anderen die alleen maar gebruik maken van de mogelijkheid in het nieuwe MF, het duimpje.(liken).
Dat hadden ze nooit moeten invoeren. Het is zo gemakkelijk.....maar niet goed voor een forum. En het is hier al zo rustig.
Schrijf wat, vertel wat, laat wat zien etc. Dan wordt dit forum weer wat levendiger.

Heb je geen enkele v4 meer?
Jammer genoeg niet Roel, hoewel ik verleden week bijna de Carl Fogarty NC 30 look a like van Gerrit had gekocht. Was net te laat Was in principe al verkocht.
 
Laatst bewerkt:
Kon nog net een rondje voor ik moest werken, wat een heerlijk brommertje is het toch 👍
 

Bijlagen

  • 32D3A3C4-8BF4-437F-9089-7C6BE1407580.jpeg
    32D3A3C4-8BF4-437F-9089-7C6BE1407580.jpeg
    304,6 KB · Weergaven: 6
Mmmm, de VFR / RVF jes beginnen aardig wat muntjes te kosten. Heb mijn beide V4 tjes (NC 30 en NC 35) redelijk goed kunnen verkopen maar om er nu weer een op de kop te tikken moet er toch weer behoorlijk wat bij. En dan is het nog maar een gewoon standaard uitvoering waar ikzelf niet zo gecharmeerd van ben. Zo vindt ik zowel bij de NC30 als de NC 35 een monozit al een must. Tja het bloed kruipt waar het niet gaan kan, ik zal en moet weer een V4 tje erbij hebben.
 
Ik heb binnen een paar maand nog een NC 30 te koop en heb ook nog wel een Monoseat NC30.
Krijgt eerst nog mijn uitgebreide grote beurt, zoals gewoonlijk.
Andere aanpassingen, zoals bijvoorbeeld zwaardere voorveren etc. op verzoek.

1404543


1404544
1404546
1404547
 
Terug
Bovenaan Onderaan