Honda VFR/RVF 400 Topic - Jubileum nummer 10

Zo, sinds vanmorgen ''vers'' V4 bloed in mijn garage, gisterochtend vertrokken richting UK en vanmorgen terug met dit resultaat. Happy me.
 

Bijlagen

  • 64424003_10157055571210792_7647940550502383616_n.jpg
    64424003_10157055571210792_7647940550502383616_n.jpg
    78,7 KB · Weergaven: 23
  • GetAttachmentThumbnail-52.jpg
    GetAttachmentThumbnail-52.jpg
    154,4 KB · Weergaven: 30
  • 64482467_10157055571155792_4295424155966242816_n.jpg
    64482467_10157055571155792_4295424155966242816_n.jpg
    88,4 KB · Weergaven: 24
Laatst bewerkt:
Gaat wel lukken, heb gisteren bij vorige eigenaar uitgebreide proefrit kunnen maken. Wat mij opviel was de zeer goede wegligging/veergedrag. En uiteraard de looks.

Ik las dat er maxton vering op zit.
Dus dat zal ongetwijfeld beter aan voelen dan orgineel. :t
 
Beste dames en heren,
Ik heb een vraagje aan de deskundigen alhier, en ik hoop dat iemand van jullie mij verder kan helpen.
Zal me eerst even snel voorstellen, Stefan, 33 jaar oud, rijd dagelijks voor woon en werk op een Yamaha TRX850, heb ook nog diverse italiaanse oldtimer auto's uit de jaren 60 tot 90.
Nu kijk ik echter sinds enige tijd met een schuin oogje naar een VFR400 NC30. Ik vind het zo een onwijs gave motor en ben helemaal fan geworden nadat ik het een en ander over de techniek e.d. gelezen heb.
Ik heb mezelf de afgelopen tijd wijs gemaakt dat ik nog net een paar vierkante meter vrij heb in mijn garage waar nog net een kleine motorfiets bij zou passen en dat brengt mij dus hier. Heeft, of weet iemand een nette NC30 te koop staan. Wat voor mij belangrijk is, is dat het vooral een nette, originele, onversleutelde motor is. Dat betekend dus dat hij ook in detail goed moet zijn en daar hebben jullie vast veel meer kijk op.
Gebruikssporen en/of patina is geen probleem zolang het een 'eerlijke' motor is.

Als iemand wat weet dan hoor ik het graag!
 
Hallo Allen,

Ben min of meer toevallig op dit forum terecht gekomen, en al weer helemaal enthousiast geworden na het heden t lezen van een aantal pagina's.
zelf ooit begonnen op een fzr400 en na wat andere fietsen gereden te hebben(lees: zwaardere) heb ik er een nc35 bijgekocht om op te knappen en af n toe een fijn stukje op te rijden.
Dit was echter alweer een jaar of 5 geleden, en de motor was ongeveer voor 90% naar m'n zin, maar moest tijdelijk even plaatsmaken voor de motor van mijn vriendin.
De nc35 is daardoor "even" bij mijn ouders gestald, maar ik heb ondertussen wel al weer wat ethanol bestendige rubbertjes ed gekocht om de carburateurs nog eens over te doen, want die waren nog niet perfect.
Erg leuk om te lezen dat er nog heel wat liefhebbers over zijn van deze fietsen, en dat ze met veel liefde worden verzorgd.
Nu mijn andere projecten wat minder tijd vragen, ga ik toch maar weer eens tijd vrijmaken voor deze 400, en kom ik vast terug met vragen.

Voor nu: bedankt voor de vele mooie plaatjes en verhalen. hou ze op de weg met de glimmende kant boven!
 
Wat een biedingen al...

Tja logisch, ding heeft ook nog alle originele onderdelen zoals achterspatbord en knipperlichten. Ik heb het niet zo ff liggen om aan een motorfiets voor erbij uit te geven, maar wat er voor geboden wordt is naar mijn idee wel waard.
In tegenstelling tot die vfr 400 repsol die totaal verkloot is.... die is net de helft van de vraagprijs waard.
 
Ik heb ook nog een CBR400RR Nc29. Helemaal origineel in een beter staat als deze 250, maar die halen die waardes niet hoor :) Ik had die 250's ook meer rond die koers verwacht. Maargoed, de markt bepaalt.
 
Ik heb ook nog een CBR400RR Nc29. Helemaal origineel in een beter staat als deze 250, maar die halen die waardes niet hoor :) Ik had die 250's ook meer rond die koers verwacht. Maargoed, de markt bepaalt.

Een v4 400 is natuurlijk het kleine broertje van de echte productie racers. Dus iedereen die wel liefhebber is maar niet de financiële middelen heeft om een rc30 of rc45 te kunnen betalen, is met een 400 ook meer dan tevreden. Maar liefhebbers drijven ongewild ook de prijzen omhoog. En die 400 van jou word volgens mij ook nog wel meer waard hoor. Ik denk dat dat vanaf nu alleen maar omhoog gaat.
 
Ik vind het extreme bedragen. Ik vraag me ook af wat er van echt is. Op de eerste dag van plaatsing is er al 6.300 geboden, pittig veel. Nog geen kenteken en de carburateurs moeten er ook "even" af....

Zou ik de mijne wegdoen voor dit geld?? Tsja, kweenie.

Ik zou er wel eentje bijkopen, maar dan een Kawa, misschien deze wel (als die ooit komt):

6488845d1169d43631d.jpg


https://motoridersuniverse.com/news/1254279-kawasaki-zx-25r-2020-first-picture-from-japan.html

En ook best bijzonder dat er ineens iemand meer dan 1000.- bovenop bet hoogste bod biedt. Op marktplaats gaat dat meestal met 100.- naar boven.
 
En ook best bijzonder dat er ineens iemand meer dan 1000.- bovenop bet hoogste bod biedt. Op marktplaats gaat dat meestal met 100.- naar boven.
Dubbele marktplaats accounts. Zelf een hoog startbod plaatsen in de hoop dat er overboden word.
 
Terug
Bovenaan Onderaan