Honda VFR/RVF 400 Topic - Jubileum nummer 10

Hmm, 30 jaar niet open geweest :-)

IM005760.JPG
 
Carburateur inmiddels compleet opgebouwd en alweer ingebouwd. Vlotterhoogte was correct. Pilotscrews stonden veel te ver open, nu op de basisstand. Meteen ook maar de koelvloeistof vervangen.
Morgen gaan we het beleven. Wil de motor starten? Draait al wel op de startmotor rond en de oliedruk is goed. Na afstellen nieuwe olie en filter en dan kan er weer een pareltje de weg op.

Resize of IMG_20210317_185218.jpg
Resize of IMG_20210317_185229.jpg


Omdat het haar grote zus is krijgt ze morgen stroom van de RC45.8-)

Resize of IMG_20210317_185521.jpg


Een schitterende techniek.

Resize of IMG_20210317_190757.jpg
Resize of IMG_20210317_190817.jpg


Alles klaar om afgesteld te worden.

Resize of IMG_20210317_191639.jpg
 
Er wordt weer hard gewerkt zie ik.
Je gaar er toch wel een ritje mee doen he voordat ze straks weer tien jaar winterslaap gaan houden! :)
 
Ik had dit topic moeten skippen, wat een mooi spul :t .
Gelukkig is deze Honda een maatje te klein voor mij, ik heb al een groot verlanglijstje..
 
  • Leuk
Waarderingen: NR34

Ziet er netjes uit maar hoe kun je een klassieker tekort doen, met een verkeerde livery.
 

Ziet er netjes uit maar hoe kun je een klassieker tekort doen, met een verkeerde livery.

Zucht.
Soms droom ik weer over een mooie NC30. Maar heb er helaas de ruimte niet voor naast 3 andere motoren.
 
Ik vind die kleuren nog best geslaagd.
Dat is uiteraard persoonlijk. Zilvergrijs staat niet verkeerd. Maar dan heb je origineel kuipwerk, dan breng je het naar de spuiter en dan laat je het voor een flink bedrag compleet anders spuiten dan de originele kleuren? Dat snap ik dus niet. Maar ieder zijn ding.
 
DE RVF is afgesteld en draait als een zonnetje.😍 Afstellen was wel nodig. Een RVF is mooier af te stellen dan een NC30. Heb er veel afgesteld en steeds merk ik dat. Draait stationair ook veel stabieler.
Na het afstellen olie en filter vervangen en de remvloeistof.
Wachten is nu op mooi weer en dan de weg op. :9~ :9~

 
Zulke schoonheid zie je tegenwoordig niet meer. Ziet er perfect uit zo te zien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan