Ik ook. Die VFR is in goede handen.Ik heb er alle vertrouwen in.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik ook. Die VFR is in goede handen.Ik heb er alle vertrouwen in.
Zullen we even een bezorgafspraak plannen?Ik durf er wel een kratje HJ op in te zetten dat je hem weer aan de praat krijgt
Goed plan, je bent welkom. Wanneer kom je hem brengen?Zullen we even een bezorgafspraak plannen?
Nee het bij mij brengen van het kratjeGoed plan, je bent welkom. Wanneer kom je hem brengen?
Dan lees nog maar eens terug.Nee het bij mij brengen van het kratje
Ik zal ook eens in de onderdelenkist kijken wanneer ik eraan denk, 7 en 8 waarschijnlijk wel, 10 en 11 misschien en nr. 1 heel misschien.Heeft iemand soms onderdeel 10 en 11 liggen? Evt ook 7 en 8. Dit was allemaal niet aanwezig op mijn vfr400 helaas. En het is toch wel fijn om een achterremlicht te hebben.
En nummer 1 van volgende foto. Het beugeltje om het achterlicht te bevestigen.
Vertrouw je er in deze situatie op dat dit op correcte wijze gedaan is?Bij navraag bleek alleen voor gecontroleerd en gesteld, omdat er een andere radiateur opgekomen is en dan heb je ruimte voor het kleppen stellen.
Gelijmd?Staat inmiddels in de steigers om de achterhub te ontmantelen.
Bekijk bijlage 1680588Bekijk bijlage 1680589Bekijk bijlage 1680590Bekijk bijlage 1680591Bekijk bijlage 1680592Bekijk bijlage 1680594
Alleen de as wil er niet uit
Misschien wel veroorzaakt door een verkeerd gebruik van een of ander middeltje om te “smeren” bij het terug in elkaar zetten? Achteras, hub en lagers vraagt om secuur en aandacht. Er zijn erbij die zomaar van alles erop willen smeren. Ook de pro’s omdat: tijd kost geld! Er is genoeg literatuur over te vinden en wat voor schade het kan geven aan as, lagers en hub.Staat inmiddels in de steigers om de achterhub te ontmantelen.
Alleen de as wil er niet uit
Ja, met die speciale lijm die Honda tot 1990 in de V4- tjes toepaste.Gelijmd?