Heren,
Ik ben bezig met het behalen van mijn motorrijbewijs, en dan wil ik uiteraard ook een lichte fiets gaan halen.
Nu kwam ik een leuke Honda VFR400 tegen.
Omschrijving:Deze VFR400R is goed onderhouden. De motor stuurt heel direct en je kunt er lekker sportief mee rijden. Ik doe hem weg omdat ik er te weinig tijd voor heb om op te rijden. De motor is opnieuw gespoten in (race) rood!! In deze uitvoering is er maar één van. Remleidingen voor zijn vervangen voor een stalen versie. Bij deze motor krijg je tevens de accu druppellader. Bouwjaar: 1988 Kilometerstand: 44472 Info voor de 25kw rijders: voor ongeveer €150,- kun je de motor bij een dealer naar 25kw laten ombouwen je krijgt er dan een TÜV verklaring op framenummer bij tbv de verzekering. De montagekosten zijn ongeveer €75-100. Honda VFR400R (NC24) Specifications Model: VFR400R (NC24) ENGINE Type: 399 cc, V4, 4-stroke Cooling: Liquid Bore x Stroke: 55 mm x 42 mm Power: 59 hp (44 kW) @ 12500 rpm Torque: 39 Nm (28.8 ft lbs) @ 10000 rpm Transmission: 6 speed WHEELS Front Tire: 100/90-16 Rear Tire: 120/70-18 Front Brakes: Dual
Ik vind het persoonlijke hele leuke fietsen, maar ik heb wel even een vraagje over dat op 25kw zetten.
Heeft iemand hier ervaring mee? Kan dit zomaar? Ik neem aan dat het een luchtfilterbegrenzing wordt? Dan de motor opnieuw laten keuren bij het RDW enzo?
of krijg ik dan gezeur met de verzekering?
Heeft iemand verder nog punten waar ik op moet letten bij het kopen van zo'n motor?
Naast natuurlijk de gebruikelijke punten als lagers, hoe hij schakelt etc.
Adios
Ik ben bezig met het behalen van mijn motorrijbewijs, en dan wil ik uiteraard ook een lichte fiets gaan halen.
Nu kwam ik een leuke Honda VFR400 tegen.
Omschrijving:Deze VFR400R is goed onderhouden. De motor stuurt heel direct en je kunt er lekker sportief mee rijden. Ik doe hem weg omdat ik er te weinig tijd voor heb om op te rijden. De motor is opnieuw gespoten in (race) rood!! In deze uitvoering is er maar één van. Remleidingen voor zijn vervangen voor een stalen versie. Bij deze motor krijg je tevens de accu druppellader. Bouwjaar: 1988 Kilometerstand: 44472 Info voor de 25kw rijders: voor ongeveer €150,- kun je de motor bij een dealer naar 25kw laten ombouwen je krijgt er dan een TÜV verklaring op framenummer bij tbv de verzekering. De montagekosten zijn ongeveer €75-100. Honda VFR400R (NC24) Specifications Model: VFR400R (NC24) ENGINE Type: 399 cc, V4, 4-stroke Cooling: Liquid Bore x Stroke: 55 mm x 42 mm Power: 59 hp (44 kW) @ 12500 rpm Torque: 39 Nm (28.8 ft lbs) @ 10000 rpm Transmission: 6 speed WHEELS Front Tire: 100/90-16 Rear Tire: 120/70-18 Front Brakes: Dual
Ik vind het persoonlijke hele leuke fietsen, maar ik heb wel even een vraagje over dat op 25kw zetten.
Heeft iemand hier ervaring mee? Kan dit zomaar? Ik neem aan dat het een luchtfilterbegrenzing wordt? Dan de motor opnieuw laten keuren bij het RDW enzo?
of krijg ik dan gezeur met de verzekering?
Heeft iemand verder nog punten waar ik op moet letten bij het kopen van zo'n motor?
Naast natuurlijk de gebruikelijke punten als lagers, hoe hij schakelt etc.
Adios