Honda VFR750 '94 aanschaffen is verstandig?

Hoomy

Die hard MF'er
1 jun 2004
466
3
Hoesnbroek
De vraag is duidelijk?

Rijdt nu op een Honda Seven Fifty.

Kan ik met een VFR nog lekker rustig door het Limburgse Heuvelland, de Eifel en de Ardennen toeren of wordt ik op zo'n fiets een 'snelheidsduivel?
 
Tja, je kan prima er rustig mee toeren. maar ja het is een sport toer fiets dus de snelheid duivel er mee uithangen kan ook.

Ik heb vaker in deze gebieden gereden met den VFR uit 89 er soms rustig mee gereden en soms fireblades er mee uit gereden die niet echt langzaam gingen maar toch iets minder ervaring/kundigheid hadden als mij.
*D :P
 
Het kan hard, maar het zit niet altijd uit te nodigen om overal vol het gas dr op te knallen.
Tenzij je open pijpen hebt, dan wil je het huilende geluid constant horen :P
 
Het kan hard, maar het zit niet altijd uit te nodigen om overal vol het gas dr op te knallen.
Tenzij je open pijpen hebt, dan wil je het huilende geluid constant horen :P

Ja er zit een open dubbele demper op.
Heb ook enproefrit gemaakt. Reed erg lekker maar jezus ...wat een herrie maakte die fiets. Schittende demper overigens van Two Brothers.
 
De vraag is duidelijk?

Rijdt nu op een Honda Seven Fifty.

Kan ik met een VFR nog lekker rustig door het Limburgse Heuvelland, de Eifel en de Ardennen toeren of wordt ik op zo'n fiets een 'snelheidsduivel?

wat is er mis met een snelheidsduivel?? :+
 
De vraag is duidelijk?

Rijdt nu op een Honda Seven Fifty.

Kan ik met een VFR nog lekker rustig door het Limburgse Heuvelland, de Eifel en de Ardennen toeren of wordt ik op zo'n fiets een 'snelheidsduivel?

ja hoor, heerlijk relaxt touren met twee vingers in één neusgat(zoals mijn man dat zegt, die heeft ook een VFR) en lostrekken kan uiteraard ook O-) O-)

en een eventuele duo-passagier gaat ook genieten, hij zit achterop ook goed :Y :Y

ik zeg dus: DOEN !!

wel een rooie hè, die zijn snellermooier 8-)
 
Ja er zit een open dubbele demper op.
Heb ook enproefrit gemaakt. Reed erg lekker maar jezus ...wat een herrie maakte die fiets. Schittende demper overigens van Two Brothers.
heb je hem nou al gekocht?

[me]Redrider zat op dezelfde motor te azen[/me]

mooi ding hoor
 
:} :} :} VFR :} :} :}

Je had er al lang een moeten hebben. Gelukkig behoor ik al tot het selecte groepje gelukkigen. Geluk is een keuze....

Oh, tuurlijk word je een snelheidsduivel :]
 
wij hadden vanavond voor het eerst sinds 6 jaar iets met de Viffer......de hoofdzekering erdoor _O- _O- _O-

full


mooi istie hè??

p.s. lidmaatschap KNMV is ook handig dan, trouwens O-)
 
wij hadden vanavond voor het eerst sinds 6 jaar iets met de Viffer......de hoofdzekering erdoor _O- _O- _O-

mooi istie hè??

p.s. lidmaatschap KNMV is ook handig dan, trouwens O-)
Hoop dan ook maar dat dat het enige is :Y :Y :W :W

En ja hoor, hij is prachtig, bijna net zo mooi als een VFR800FI O-) ;)
 
DOEN !!!!!
De mijne is uit 1989 en rijdt fantastisch.
Bij circuitdag in Assen ook snellere buikschuivers er uitgetrokken na het uitkomen van de bochten !
foto=zautpl64
http://www.mijnalbum.nl/foto=zautpl64[/img[/url]]
 
ja hoor, heerlijk relaxt touren met twee vingers in één neusgat(zoals mijn man dat zegt, die heeft ook een VFR) en lostrekken kan uiteraard ook O-) O-)

en een eventuele duo-passagier gaat ook genieten, hij zit achterop ook goed :Y :Y

ik zeg dus: DOEN !!

wel een rooie hè, die zijn snellermooier 8-)

Alleen de witte zijn sneller :(














:+
 
Laatst bewerkt:
De meeste VFR rijders neigen een beetje naar een BMW mentaliteit.
Dus snelheidsduivel. :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan