Honda VFR750F '95 €1999

Mooi ding! Ik heb nu een CBR600F 1995 maar zit ook nog steeds naar zo'n motor te kijken. Heb er alleen ook net redelijk wat onderhoud in gestoken wat het weer zonde maakt om te verkopen, dat onderhoud krijg je er niet voor terug.
 
Mooi ding! Ik heb nu een CBR600F 1995 maar zit ook nog steeds naar zo'n motor te kijken. Heb er alleen ook net redelijk wat onderhoud in gestoken wat het weer zonde maakt om te verkopen, dat onderhoud krijg je er niet voor terug.

onderhoud is noodzakelijk voor je motor, maar helaas krijg je dat nooit terug als je de fiets verkoopt..
 
onderhoud is noodzakelijk voor je motor, maar helaas krijg je dat nooit terug als je de fiets verkoopt..
Ja, maar het zou je motor wel (veel) meer waard moeten maken dan een ander die minder is onderhouden, en ook dat is vaak niet echt het geval. Ach, dan maar voor mn gemoedsrust :+
 
Jawel hoor, maar ik heb hiervoor een VFR750 '90 gehad en ben weer naar de CBR600F overgestapt. Nu jeukt die VFR alleen weer........

Ik moet toegeven dat een VFR wel erg lekker rijdt. Dit jaar voor het eerst een grote vakantierit gemaakt op de motor, waar ik vooraf na 500km een hotel geboekt had was ik daar al zonder een pijntje of krampje om 1 uur s' middags. Toen besloten om de rit maar in 1 keer te doen, en dat was makkelijk te doen. Waren ongeveer 1000km's naar Tirol.
 
Is dit dan al te duur?? Komop mensen, een VFR rijdt ook na ruim 80duizend kilometers als een naaimachinetje!
 
Is het mogelijk om voor de gevraagde prijs die BOS uitlaat er gewoon op te laten zitten?
En heb je evt ook het afdekkapje voor de duo-seat?

Nou vooruit, omdat ik in een goede bui ben ;).. Wanneer wou je komen kijken? Er is in juli nog een nieuwe Yuasu Accu + voorband opgekomen!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan