Honda VFR750F '95 €1999

17tien

Die hard MF'er
5 feb 2005
352
0
/
Beste M-Fers,

Wegens overstap naar jongere, zwaardere en sportievere fiets te koop aangeboden. Het gaat om een Honda VFR750F uit 1995, begin dit jaar aangeschaft bij de Honda Dealer. Dus onderhoudshistorie is bekend! Laatste onderhoud was circa 1000km geleden, namelijk een nieuwe accu, bougies, olie en oliefilter. Motor is voorzien van een (niet gekeurd SCM) alarm. De motor is op een carbon tankpad en uitlaat na origineel. De vraagprijs voor de motor is inclusief Standaard uitlaat, eventueel voor een kleine meerprijs de z.g.a.n. carbon BOS uitlaat erbij (incl. DB-killert). KMstand is slechts 80679km.
Altijd netjes warm gereden voordat het gas er enigzins opging, maar het echt racen is niet voor mij weggelegd (zie achterband :P ).
Ketting is in goede staat, voorbandje in matige staat moet binnekort vervangen worden, achterband 95%

EDIT: Inmiddels met nieuwe koppelingslamellen, verse olie en een nieuwe voor- en achterband. Ook is zit er een seatcover op (nog niet op de foto's aanwezig).

Motor is technisch/elektrisch zeer goed in orde, uiteraard zitten er na 15 jaar wat gebruikerssporen op de fiets met o.a. klein deukje in de tank zonder scherpe randen en valt bijna niet op. Ik kwam er pas achter na aanschaf van de fiets!

Inruil van een jongere, sportievere motor met bijbetaling van mijn kant is eventueel mogelijk.

NU VASTE PRIJS VAN 1999 euro! Voor minder blijf ik er zelf op rijden!! Met standaard uitlaat!

dsc0001v.jpg

dsc0212d.jpg

dsc0204gs.jpg

dsc0215n.jpg

dsc0227d.jpg

dsc0231v.jpg

dsc0233b.jpg

dsc01120004.jpg

dsc01070002.jpg
 
Laatst bewerkt:
Gaaf ding, mn pa heeft dezelfde te koop staan maar 0,0 reacties.. denk dat hij hem gewoon houdt aangezien hij bijna niet rijdt.. Dus hierbij de vraag, wat kost die Bos auspuff? Tevens een kickje :)

edit: zie dat er een andere voetsteun op zit of lijkt dat nou dat het frame waar de voetstaan aan vast zit dunner is?
 
Laatst bewerkt:
Gaaf ding, mn pa heeft dezelfde te koop staan maar 0,0 reacties.. denk dat hij hem gewoon houdt aangezien hij bijna niet rijdt.. Dus hierbij de vraag, wat kost die Bos auspuff? Tevens een kickje :)

edit: zie dat er een andere voetsteun op zit of lijkt dat nou dat het frame waar de voetstaan aan vast zit dunner is?

Dankje :), goed opgemerkt van die voetsteun :P . Dat komt omdat er aan de rechterkant de highmount BOS uitlaat gemonteerd zit en die kan niet gemonteerd worden met de originele voetsteun. Dus bij de uitlaat zit de voetsteun (origineel van BOS) ook inbegrepen. De uitlaat is echt z.g.a.n. inclusief DB-Killert, voetsteun en montagebeugel. Vaste prijs is e175, voor niet kopers van de motor ;).

Hier nog 2 fotooootjes :)

dsc01120004.jpg

dsc01070002.jpg
 
Laatst bewerkt:
Geïnteresseerd in een ruil tegen een Aprilia RST1000 uit 2004?

ps: misschien email of 06 toevoegen aan je advertentie? Of pm aanzetten.
 
Geïnteresseerd in een ruil tegen een Aprilia RST1000 uit 2004?

ps: misschien email of 06 toevoegen aan je advertentie? Of pm aanzetten.

Ik ben niet zo gecharmeerd van het uiterlijk van de RST1000, maar ik weet ook niet aan welk bedrag jij zat te denken dat ik moet bij betalen? Dan kan ik er nog even over nadenken ;)
 
Laatst bewerkt:
Oja thx :) De motor staat in Apeldoorn, dus lekker centraal in het land :P
 
Laatst bewerkt:
Geïnteresseerd in een ruil tegen een Aprilia RST1000 uit 2004?

ps: misschien email of 06 toevoegen aan je advertentie? Of pm aanzetten.

En nog interesse? Zou graag willen weten wat jij in gedachten had *D . PM aangezet!
 
Mijn zwager heeft dezelfde staan! is begonnen met 3300 euro. Geen enkele respond. Als je hem nu 2500 euro geeft heb je je een puntgave/perfect onderhouden fiets met 38.000 km.
Heb hier zelf een vfr 800 uit 2006 met het nieuwe v-tec systeem te koop staan zie mijn adv. is dat wat voor je?
 
Komop mensen! Inruil goedkope (kleine) auto is ook mogelijk!
 
Net nieuwe koppelingslamellen (300km geleden), nieuwe achterband, en verse olie! Kan er dus weer een hele tijd tegen aan. Een goed bod mag ook altijd :)
 
Laatst bewerkt:
Net nieuwe koppelingslamellen (300km geleden), nieuwe achterband, nieuwe voorband en verse olie! Kan er dus weer een hele tijd tegen aan. Een goed bod mag ook altijd :)

Kick! Zonder Bos uitlaatdemper voor €2499.. Ik heb mijn oog laten vallen op een andere fiets *O*
 
kick voor deze hele mooie bike!!

Thx voor je complimenten en kick ;) , en ze rijden ook nog eens heel erg fijn! Ik zag net dat de motor niet uit 1994 komt, maar uit 1995 voor zover dat veel uitmaakt *D . Dus als een Modje van de titel Honda VFR 750 F '95 zou kunnen maken zou dat mooi zijn.

Vergeten te melden ben ik dat ik er in de winter nog een seatcover bijgekocht heb, dit is toch wel een grote verbetering voor het uiterlijk!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan