Honda VFR750F uit 1994 €600,-

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chielo

Die hard MF'er
22 jul 2014
652
140
Aalten
Hierbij verkoop ik mijn Honda VFR750F uit 1994 omdat ik een andere motor gekocht heb en deze bijna niet meer gebruik.
De VFR is net ingereden met 107280km op de teller wat zeker niet ongebruikelijk is voor deze type motoren.
Loopt motorisch ook nog heel mooi en trekt snel en soepel op!

Voorvering heeft bij de vorige eigenaar Hyperpro linieare veren gekregen.
Ook heeft hij een Pro-oiler ketting smeersysteem.
Ik heb er los nog een Laser Highmount sportdemper bij maar die is mij te luid en komen iets te grote vlammen uit...

Zelf heb ik zo'n 3000km geleden nog de startkoppeling vervangen en hierbij ook olie, oliefilter en carterpakking vervangen.
2 weken geleden zelf nog de voorvorkkeeringen vervangen en olie ververst en ook de remklauwen voor gereviseerd met nieuwe keerringen, rubbers en nieuwe remvloeistof.
Tandwielen en ketting zijn nog in goeie staat.
Voorband is redelijk en achter is bijna aan vervanging toe.

Qua uiterlijk ziet hij er helaas niet meer heel fraai uit maar dat is te verwachten met deze kilometerstand.
Heeft wat schuifschade aan beide kanten, deukje en krasjes rondom en de velgen heb ik zelf slecht gespoten.
Mooi van ver, ver van mooi!

Nog 2 puntjes om te vermelden zijn dan de voorrem bij hard remmen iets trilt en dat de koppeling bij koude motor iets slipt, bij warme motor is er niks aan de hand en is prima mee te rijden.

Vraagprijs: 600,- euro


IMAG0349.jpgIMAG0351.jpgIMAG0363.jpgIMAG0364.jpgIMAG0354.jpgIMAG0355.jpgIMAG0356.jpgIMAG0358.jpgIMAG0359.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan