Honda VFR750R RC30

195416


Dit is mijn modelbouw RC30 motortje , een beetje een eigen creatie van gemaakt~!!
 
De VFR waar de topicstarter het over heeft heb ik met eigen ogen gezien, kuipwerk is racekuipwerk in de niet originele kleuren andere einddemper andere steuntjes e.d. Frame is wel origineel achterwiel weet ik zo niet, ook zit er een ander blok onder, een van de wat betrouwbaardere tour vfr, wel met de typische tandwieloverbrenging, weet niet zeker of het blok ook iets getuned was ik meen van niet. Het is een mooie betrouwbare gooi en smijtfiets dus, alleen geen echte originele. Mooie motor verder, staat er heel netjes bij...
 
De VFR waar de topicstarter het over heeft heb ik met eigen ogen gezien, kuipwerk is racekuipwerk in de niet originele kleuren andere einddemper andere steuntjes e.d. Frame is wel origineel achterwiel weet ik zo niet, ook zit er een ander blok onder, een van de wat betrouwbaardere tour vfr, wel met de typische tandwieloverbrenging, weet niet zeker of het blok ook iets getuned was ik meen van niet. Het is een mooie betrouwbare gooi en smijtfiets dus, alleen geen echte originele. Mooie motor verder, staat er heel netjes bij...

kijk hier heb je iets aan, goede info :}
thanx
 
De RC 30 is wel degelijk anders dan de RC36 bijvoorbeeld.
Hij heeft een ander lichtfilterhuis,carburateurs,versnellingsbak ed.
Blok volgens mij niet.Heeft wel allemaal een ander codering,maar past allemaal op elkaar.

Als er een blok onderzit van de VFR is het zowiezo een goed blok.
Dus echt een miskoop doe je er niet mee.

verder een strakke fiets
 
ik zag op internet deze RC30 :9~ te koop staan. Ziet er wel leuk uit, maar orgineel is natuurlijk mooier maar ook stukken duurder. Kent iemand dit apparaat?
Even een wat late reactie:

Niet alleen de kleurstelling is niet origineel maar wat veel erger is er hangt een GEWOON VFR 750 blok in, vandaar de prijsstelling. Een originele mooie RC30
kost € 15.000,- euro.
 
Terug
Bovenaan Onderaan