Honda VFR800 Fi (Geel) met veel extra's

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een vaste prijs werkt momenteel niet of het schrikt af. Ben benieuwd wat er dan voor geboden gaat worden.
 
Verkoop plan is iets gewijzigd. De motor wordt nu in de standaard uitvoering (met Pro-oiler en HyperPro) aangeboden. Alle extra's kun je als koper van de motor als optie erbij kopen.
 
vind het wel een interessante optie voor mijn vriendin, maar die moet nog afrijden en dan eerst even wat km's op de oldtimer maken...

ik hou in de gaten over deze er over een paar maand nog staat...
 
Ik wens je vriendin heel veel succes met het behalen van haar A rijbewijs. Samen op een eigen motor rijden is echt heel erg leuk. Mijn vriendin en ik doen dat al jaren!

Als jullie zover zijn dan hoor ik het wel. Als jullie geluk hebben (en ik dus pech) dan heb ik hem over een paar maanden nog. Het rijden op deze VFR is zeker geen straf, dus zo heel erg jammer vind ik het ook weer niet.

Groetend,

Hans.
 
vfreemd hoor!!

zo'n mooie fiets en nog steeds niet verkocht! (voor zo'n bodemprijs)
 
vfreemd hoor!!

zo'n mooie fiets en nog steeds niet verkocht! (voor zo'n bodemprijs)

tja, in de, zo goed als, standaard uitvoering wil ik er maar 4000 euro voor hebben.. Hoe meer ik erover nadenk hoe meer ik ga twijfelen... Ik vind hem veel meer waard, maar als ik zo om me heen kijk dan is de prijs niet gek.. Misschien ben ik het wel dat ik hem weg doe..

Hmmmmmmm....
 
De dooi is weer goed bezig.. Alle sneeuw is van de straten, nu de pekel nog.... tijd voor een koper van deze mooie VFR. Weet je iemand in jouw kennisen kring die op een mooie VFR wil rijden? Stuur maar een PB, dan komt het allemaal goed!
 
Zaterdagse UP..

Ik lees net dat het weer gaat sneeuwen en doen.. Schiet niet echt op! Maar ja, gaat wel weer over.
 
zeker mooi, zoek een vfr maar helaas is deze buiten mn budget :(

Inderdaad jammer voor mij :( Er staan er redelijk wat te koop momenteel, dus de kans dat je er een vind is redelijk groot. Ik weet niet wat je budget is, maar de VFR van Erwin_K heb ik in het echt gezien, gehoord en bewonderd en is ook de moeite van het bekijken waard... Als je natuurlijk een zwarte VFR uit 1990 zoekt, is toch weer 10 jaar ouder..

Succes met zoeken!
 
Als deze is verkocht dan komt er een 1200 voor in de plaats :]








Van een duitse fabrikant in een All-Road uitvoering! :9~ (Een R1200 GS Adventure dus)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan