Honda VFR800 Fi (Geel) met veel extra's

Status
Niet open voor verdere reacties.
tja, in de, zo goed als, standaard uitvoering wil ik er maar 4000 euro voor hebben.. Hoe meer ik erover nadenk hoe meer ik ga twijfelen... Ik vind hem veel meer waard, maar als ik zo om me heen kijk dan is de prijs niet gek.. Misschien ben ik het wel dat ik hem weg doe..

Hmmmmmmm....
Ruil m gewoon in bij een dealer , doe je de extras verkopen opt forum ;)

Gek ben je zowiezo :P , dat je overstapt op een GS
 
Laatst bewerkt:
Ruil m gewoon in bij een dealer , doe je de extras verkopen opt forum ;)

Gek ben je zowiezo :P , dat je overstapt op een GS

Inruilen bij een dealer zit er niet in. Daar zijn de GSA's naar mijn mening te duur. Ik haal hem wel uit duitsland of engeland. Ik heb wel een proefrit gemaakt bij een dealer O-) en de GSA rijdt fantastisch.. (ook weer persoonlijk natuurlijk). Mocht het om een of andere reden niet bevallen dan verkoop ik de GSA gewoon weer en ga ik kijken voor een K1200S... Die vind ik ook mooi, maar helaas niet de middelen om er 2 naast elkaar te hebben..
 
Inruilen bij een dealer zit er niet in. Daar zijn de GSA's naar mijn mening te duur. Ik haal hem wel uit duitsland of engeland. Ik heb wel een proefrit gemaakt bij een dealer O-) en de GSA rijdt fantastisch.. (ook weer persoonlijk natuurlijk). Mocht het om een of andere reden niet bevallen dan verkoop ik de GSA gewoon weer en ga ik kijken voor een K1200S... Die vind ik ook mooi, maar helaas niet de middelen om er 2 naast elkaar te hebben..

Interesse in een K1200S (2005)?

Heb er 1, kan evt je vfr wel inruilen.

Motor is door mij nieuw gekocht, heeft vorige week zijn 50000km beurt gehad bij BMW, alles met stempels, boekjes ed. ESA, alarm, ABS, handvatverwarming, middenbok. Nooit enige vorm van schade gehad.
 
Weet je, ik probeer het toch. Wellicht kun je mij nog blij maken met het kofferrek, de koffers en de Y2K-spiegels. Je hebt in de openingspost aangegeven dat je ze niet los wil verkopen, maar goed.
Als VFR-mannen onder elkaar......
 
Eerste week van februari schopje..

De motor blijft tot 31 maart te koop staan. Daarna mag hij nog steeds weg, maar gaat wat mij betreft dit topic op slot. Misschien zelfs nog wel eerder want er komt deze maand weer een kijker/proefrijder. Afhankelijk van wat daaruit komt beslis ik wel wat ik met de verkoop doe..

Het blijft lastig als je een andere motor wilt hebben, niet de middelen wilt besteden om er 2 naast elkaar te hebben en je huidige motor, technisch en gevoelsmatig, goed genoeg is voor minstens 50.000 extra fun kilometers...

Keuzes, keuzes....
 
Dit is precies waar ik naar op zoek ben! Alleen dan pas in September....... Als je m dan nog hebt, moet je wat laten weten en ik neem hem over!
 
Dit is precies waar ik naar op zoek ben! Alleen dan pas in September....... Als je m dan nog hebt, moet je wat laten weten en ik neem hem over!

We kunnen maart dit jaar ook best september noemen... :+

Maar zonder gekkigheid, ik haal deze motor eind maart uit de verkoop. September is weer richting het einde van het seizoen en dan zou hij zomaar weer in de verkoop kunnen gaan. Er staan dan alleen wel ongeveer 10.000 kilometer meer op dan nu.

Hou het verkoop topic in de gaten zou ik zo zeggen..
 
Nu alvast een deal sluiten misschien? Dan zijn er weer 2 dromen die in september uitkomen. Krijg je geen spijt van BramC!! Ik kan het weten; heb er op gereden... Een betere voor dat geld ga je niet tegenkomen.

Ron
 
Laatste reactie is alweer van een week geleden... Even een schopje zodat hij een beetje in het zicht is als die kl***e sneeuw weer weg is.
 
Vind je? Met alle rommel (sneeuw en pekel) op straat wordt er voorlopig geen meter gereden met deze VFR
 
ken het gevoel; de mijne staat ook veilig binnen. Schoonmaak-en poetsjob is bijna klaar. Nu maar hopen op een buitje met warm water.
Dan gaat het bij iedereen weer kriebelen, dat is dan nog beter voor de verkoop van deze mooie machine!!
 
Vandaag is hier weer verse sneeuw gevallen.. :( Ik ben er wel een beetje klaar mee om heel eerlijk te zijn.. Dat hele Global Warming geneuzel valt me zwaar tegen!

Zodra de sneeuw en pekel weg is kan er weer proef gereden worden om deze mooie, kompleete en vooral gele VFR!
 
Nu in prijs verhoogd!


Iedereen gooit de prijzen omlaag, maar ik heb zoveel vertrouwen in deze motor dat ik de vraagprijs verhoog naar 5500 euro met alle extra's en 4500 euro voor de standaard motor!

Zodra de pekel weggespoeld is kan er weer proef gereden worden.....
 
Laatst bewerkt:
Speciaal even onder de aandacht voor iedereen die na de motorbeurs geinspireerd is om een nieuwe motor te kopen...
 
Haarlem is weer sneeuw en ijsvrij! En de pekel begint aardig weg te spoelen. Goed nieuws dus voor iedereen die lekker motor wil rijden!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan