Honda VFR800 Fi (Geel) met veel extra's

Status
Niet open voor verdere reacties.

VFRman

MF'er
31 jul 2004
79
0
Haarlem
Na 3 jaar probleemloos rijden wordt het tijd voor wat anders. Daarom biedt ik hier mijn VFR 800Fi aan. Bouwjaar 2000.

KM Stand : 43.200 kilometer
Pro-Oiler ketting smeer systeem
HyperPro progressieve vering Voor en Achter
Michelin Pilot Road CT2 Voor en Achter (ongeveer 600 kilometer mee gereden)
duo handgrepen
afdek kap voor duo zit

Op de foto's is hij een stuk completer. Als koper heb je de eerste keus om deze onderdelen er extra bij te kopen. Onderstaande onderdelen zitten dus niet bij de prijs inbegrepen! Uiteraard zijn het orginele zadel, uitlaat en spiegels bij overschrijving weer gemonteerd.

Corbin zadel
BOS Oval uitlaat met DB Killer
Hugger (extra achter spatbordje)
GIVI Wing Rack
3 Givi koffers (3×45 liter)
Bagster hoes & tanktas
Y2K spiegels

Doe eens een goed bod op deze hele nette en onbeschadigde motor. Bedenk wel dat hij weg mag, niet moet. Onzin biedingen zit ik dus niet op te wachten.


De extra's worden niet los verkocht. ook niet als je het heel aardig vraagt. :)

pict01.jpg

pict02.jpg

pict03.jpg

pict04.jpg
 
Laatst bewerkt:
Onder de bagster zit trouwens een onbeschadigde tank. Ik rij gewoon altijd met tanktas vandaar dat hij er altijd op zit.
 
Vooruit dan maar.. Zonder de Givi Koffers en Rek mag deze prachtige VFR weg voor 4700 euro..
 
Tja, en morgen de prijs met het standaard zadel erop en de "condoom" spiegels. Ik heb al een gegadigde voor het zadel en de Y2K spiegels raak ik ook wel kwijt..
 
Maak je geen zorgen. Eerst gaat de motor weg en dan pas de overgebleven onderdelen (Koffers, zadel, spiegels, bagster?) Als de verkoop tegen zit heb ik dat allemaal veel te hard nodig voor de Eifel tour en de reis naar Moskou volgend jaar.
 
Ik ben helemaal vergeten om de prijs zonder het Corbin zadel en de Y2K spiegels te noemen..

Zonder de Koffers/koffer rek, Corbin zadel en Y2K spiegels mag hij weg voor 4400 euro..
 
Alles komt in een stroomversnelling Hans?

Daar lijkt het wel op. Als er een schaap over de dam is..... Begin januari wordt er een proefrit gemaakt op de mijne en daarna is het een kwestie van afronden. Ik denk dat ik na 25 januari zonder VFR zit...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan