Honda VFR800 (model 1998-2001), hoe rijdt ie?

Jeroenv

MF'er
11 nov 2001
58
0
Amsterdam
Hoi allemaal!

Ik was benieuwd hoe jullie de VFR 800 (\'98-\'01) vinden rijden. Waarmee kun je dat vergelijken? CBR600fs of Thundercat? Ik ben namelijk erg benieuwd, want ik ga binnenkort een proefritje maken.


Alvast bedankt,
Jeroen
 
Piccies voor Pooh:

hon-vfr800-01-bikepics-06671.jpg


Nice chrome wheels
hon-vfr800-01-bikepics-06669.jpg


hon-vfr800-01-bikepics-06668.jpg
 
Prima fiets, heerlijke power vooral in het midden van het toerengebied.
Een echte tour-sportfiets (maar ja dat zeggen ze van de CBR ook...)
Alleen geen \"top-end rush\" zoals bij een inlijn viercilinder.
Meer te vergelijken met een Thunderace dan met een Thundercat of CBR.
 
Ik heb ereen 26 maanden gehad en een 20.000 km meegereden en hij beviel me uitstekend. Lekker om mee te toeren en ook om mee hard te rijden.
Lekker veel lichtopbrengst uit de grote koplampen. Met een mooie open sportpijp komt er ook een lekker geluid uit want de standaard demper is een beetje stilletjes.

 
Nog ff na 1999 zijn ze een beetje aangepast ik zou dus kijken als ik jou was voor een 2000 of 2001 type.
En kijk eens naar de overjarige wat die nu in prijs gaan doen nu er de 2002 aankomt.
Misschien scheelt dit straks niet veel met een gebuikte.
 
Hoi,

Bedankt voor de info. Ik ga morgen (nu maar hopen dat het in de ochtend een beetje droog is) een proefritje maken op een 2001 model (wel een nieuwe *D ).

Het klopt inderdaad dat het 2001 model goedkoper wordt aangeboden als de adviesprijs.


mzzl,
Jeroen
 
Nou, ik heb gister een rondje gereden op een VFR800 (en het was gelukkig droog). Wat rijdt ie ontzettend lekker :] ! Volgende week kan ik hem ophalen, JIPPY!
 
Terug
Bovenaan Onderaan