Honda VLX 600 benzine lekkage

Jeroen-vm

Rookie
5 feb 2013
12
2
Almere
Beste,

Ik hoop dat jullie kunnen helpen. Ik ben bezig met een VLX 600, deze motor voor een mooie prijs gekocht alleen hij lekt benzine.
De benzine lijkt te lekken tussen de caberateurs, het lijkt van het T stuk te komen wat er zit.. Althans het stroomt beetje langs die leiding naar beneden.

Iemand ervaring met dit probleem? Of tips waar ik even naar moet kijken om het op te lossen. Motor loopt wel mooi stationair en start gewoon in 1x goed.
 
VT `s zitten bomvol met voorgevormde koelslangetjes/benzine slangetjes en o ringen die na 20 jaar redelijk vergaan zijn .
ooit een VT 1100 Ace 2 opgeknapt kostte mij alleen aan rubber al 700 dollar. Het feit al dat de onderdelen ook nog amper leverbaar waren. Degene die mijn VT1100 ACE 2 gekocht heeft heeft jaren geen gezeik met lekkages. Ook een klerenwerk om alles los te halen. B|
 
Er achter gekomen dat de carburateur lekt.. Ga nu de pakking vervangen en overige slangetjes en rubbertjes. Hopen dat het verhelpt.. de pakking was wel al helemaal plat gedrukt en had geen werking meer. Iedergeval bedankt voor de reacties tot zover!
 
Terug
Bovenaan Onderaan