Leejoow
MF veteraan
Heren,
Heeft er iemand ervaring met een Honda VT1100 uit '86?
Ik heb 'm binnen gehad voor een vorkrevisie en omdat ie wat inhoud bij het gasgeven/versnellen na een stuk rustig rijden/cruisen. Dan hapert ie even een handvol klappen alvorens ie weer oppakt en aan het werk gaat.
Ik ben bij de carburateurs begonnen. Ik heb ze eraf gesleuteld, helemaal uit elkaar gehaald, toen keurig alles schoongemaakt in de ultrasoon, en na monteren zo nauwkeurig mogelijk gesynchroniseerd.
Helaas heeft dit geen effect gehad op de klacht, dus nu denk ik richting de bobines. Hij pakt ook niet supertof op vanaf stationair.
Mijn ervaring met Rebels is dat door leeftijd zo'n beetje alles kapot gaat als het op ontsteking aankomt. CDi's, bobines en zelfs de krukas sensor gaat gewoon kapot door veroudering. Voordeel van de Rebels is dat ik naar boven loop en onderdelen zo kan pakken. Helaas moet ik hier iets beter beslagen ten ijs gaan komen, want ik heb van de VT niets liggen.
Dus; iemand een goed idee voor mij?
Heeft er iemand ervaring met een Honda VT1100 uit '86?
Ik heb 'm binnen gehad voor een vorkrevisie en omdat ie wat inhoud bij het gasgeven/versnellen na een stuk rustig rijden/cruisen. Dan hapert ie even een handvol klappen alvorens ie weer oppakt en aan het werk gaat.
Ik ben bij de carburateurs begonnen. Ik heb ze eraf gesleuteld, helemaal uit elkaar gehaald, toen keurig alles schoongemaakt in de ultrasoon, en na monteren zo nauwkeurig mogelijk gesynchroniseerd.
Helaas heeft dit geen effect gehad op de klacht, dus nu denk ik richting de bobines. Hij pakt ook niet supertof op vanaf stationair.
Mijn ervaring met Rebels is dat door leeftijd zo'n beetje alles kapot gaat als het op ontsteking aankomt. CDi's, bobines en zelfs de krukas sensor gaat gewoon kapot door veroudering. Voordeel van de Rebels is dat ik naar boven loop en onderdelen zo kan pakken. Helaas moet ik hier iets beter beslagen ten ijs gaan komen, want ik heb van de VT niets liggen.
Dus; iemand een goed idee voor mij?