Honda VT/VTX shadow topic deel 2

○8 binnenwerks x ○18 buitenwerk x 5 dik
Klopt dit?

Ik denk dat dit het Honda onderdeelnummer is: 91209MB0003
 
Het lijkt een gangbare maat die ik ook om de hoek bij onderdelen voor kan kopen
Tanks voor de info
Dat lijkt mij ook, maar er staat mij iets van bij ook weer niet helemaal.
Er staat me iets bij dat de dikte van 5 geen gangbare norm is.
Maar volgens mij past iets dikker ook gewoon.
 
Ik zag trouwens geen Europees Shadow model staan uit 1985, of iets wat in de buurt kwam. Alleen deze USA.

Klopt het dat je een import hebt?
 
Na ruim 6 jaar geen motor gereden te hebben, ben ik begin 2019 heel voorzichtig weer begonnen met een VF500c, een oudje uit 1983 waar eind 2018 heel veel aan vernieuwd was. Afgelopen zomer met veel plezier bijna 4.000 km gereden maar toch tot de conclusie gekomen dat een 500 wellicht wat te klein en te licht was.

Dus ben eens rustig om me heen gaan kijken naar wat zwaarders. Zodoende uiteindelijk terecht gekomen bij HD Service Venlo. Na een uitermate plezierig contact (incl een goed voorstel) met Mike, besloten om mijn VF500c in te ruilen op een VT1100c. Ook niet meer de jongste maar wel de afgelopen 20 jaar geloof ik in handen van dezelfde eigenaar geweest. Dat en de aanwezigheid van een pak facturen van de afgelopen jaren gaf mij voldoende zekerheid dat dit een goede aankoop was. En dit is hem dan geworden, ik ben er helemaal blij mee.

Tijdens het ritje van Venlo naar huis een dikke glimlach op mijn gezicht. 1100cc, 4 versnellingen, geluid als een Harley....helemaal top, dus hier is ie:

Screenshot_20200120-202618_Marktplaats.jpg
Screenshot_20200120-202552_Marktplaats.jpg
Screenshot_20200120-202646_Marktplaats.jpg
20200120_202854.jpg
 
Laatst bewerkt:
Heb me vorig jaar ook een bobber gebouwd ... dit jaar moet de tank opnieuw gespoten worden (lang verhaal) en wil ik de standaard luchtfilter weg
20191026_150355.jpg
 

Bijlagen

  • 110 (6).jpg
    110 (6).jpg
    164,7 KB · Weergaven: 20
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een VT1100 blok (sc23), dus als je er eentje hebt of een blok weet te liggen dan hou ik mij ten zeerste aanbevolen.

Alvast bedankt voor jullie hulp!
 
Ik kom even hier neuzen met een brandende vraag.
Waarschijnlijk zal ik met zoekwerk het antwoord wel vinden maar ik neem toch de shortcut.
Aangezien ik normaal een 954 fireblade rijd en niet thuis ben in de choppers de volgende vraag:
Wat zijn de specifieke aandachtspunten om op te letten bij aanschaf van een vt800c bobber?
Zijn andere types liever aan te raden?

Alvast bedankt voor de reacties.

Gr. Patrick
 
Terug
Bovenaan Onderaan