Honda VT/VTX shadow topic deel 2

Heeft er iemand een carburateur te koop voor mijn vt1100 van 1985
Bedankt alvast
Denk dat een membraan goedkoper is,daar deze carbs meestal als set aangeboden worden en voor veel geld.
Op E bay kosten ze gemiddeld 300,-.
 
Jemug....
Hele fiets vind je voor 1000E
Tja dat is vaak het probleem met oudere motoren,de hele motorfietsen koop je dan
wel voor weinig de onderdelen blijven duur,zeker als het nieuwe moeten zijn,maar ook delen die bijna niet
meer te krijgen zijn of nieuw heel veel kosten vragen ze gebruikt ook veel geld voor,daarnaast is jou fiets maar 2 jaar
gemaakt in die uitvoering en dat maakt onderdelen nog zeldzamer,zeker die regelmatig vervangen worden.
Daarom heb ik bewust voor een oude Goldwing gekozen,daar zijn zoveel gebruikte en gereviseerde delen voor te krijgen
dat die de eerste tig jaar nog volop te krijgen zijn.
 
@ Dre, stel je vraag eens op het forum van de Shadow motorclub.
Knutsel, T@ach, Ro1967 en veel anderen weten heel veel van de techniek.

@ Mielko, al gebeld naar Joost Woesthoff in Brummen? Hij heeft veel meer als op de site staat.
 
Nee, zal er eens een bel aan wagen!

Ik heb blijkbaar een vt1100 C. Carburateur van een nieuwere is dus anders? De C2 bvb
 
Heel blij met mijn nieuwe VTX 1300. Alleen voor mij iets teveel geluid uit de Cobra Speedster Longs uitlaten.
Wie zou zijn originele uitlaten met mij willen omruilen?

1.jpg
 
Ik heb een gehele vt1100 C erbij gekocht voor de onderdelen.
Wat ik hou.
Motorblok met carburateur, en radiator, cardanklok. Voorremmen, cdi, spanningregelaar, bobine.

Nu mag de rest weg.

Zadel is stuk, tellers zijn ook stuk. Geen stuur
Stuur even een berichtje
 
Hey dames, heren VT(X) rijders. Ik wil van de week naar deze VT1100 C3 Aero (zie foto) gaan kijken. Kunnen jullie aan geven op welke punten ik moet letten bij de VT1100 en specifiek bij C3 Aero modellen? Alvast bedankt voor de moeite. Edwin
 

Bijlagen

  • Screenshot_20200720-165437_Marktplaats.jpg
    Screenshot_20200720-165437_Marktplaats.jpg
    138,4 KB · Weergaven: 22
Beste,

Ik hoop dat jullie kunnen helpen. Ik ben bezig met een VLX 600, deze motor voor een mooie prijs gekocht alleen hij lekt benzine.
De benzine lijkt te lekken tussen de caberateurs, het lijkt van het T stuk te komen wat er zit.. Althans het stroomt beetje langs die leiding naar beneden.

Iemand ervaring met dit probleem? Of tips waar ik even naar moet kijken om het op te lossen. Motor loopt wel mooi stationair en start gewoon in 1x goed.
 
Goedemiddag,

Zal me eerst even voorstellen.
Ik ben Gert Jan, aka SHKolfie, (dagelijk vervoer Honda sh150i 2016 en 50000 op de teller) vandaar de naam.

Nu ben ik sinds een paar weken de trotse eigenaar van een Honda vt500c uit 1983. Deze heb ik van mijn buurman overgenomen. Deze heeft 4 jaar stil gestaan.

Nu ben ik van plan om hem eerst lopend te krijgen en daarna zien we wel hoe en wat verder. Heb eerst de oude benzine eruit gehaald nu de carburateurs schoonmaken en een nieuw luchtfilter. Want in de oude heeft denk ik een eekhoorn in gewoond...IMG_20200918_160953.jpg
IMG_20200516_170904.jpg
Dit was het in een notendop....
Eerst maar eens een filter halen en de carbs schoonmaken.

Nog verder nuttige tips?

Goed weekend
 

Bijlagen

  • IMG_20200918_160953.jpg
    IMG_20200918_160953.jpg
    2,4 MB · Weergaven: 22
Er ligt hier nog een set wielen in de weg. Kan ik dat iemand blij mee maken voor 40E?
Zijn van 1e type vt1100
 

Bijlagen

  • 20201105_151329.jpg
    20201105_151329.jpg
    1,7 MB · Weergaven: 6
  • 20201105_151338.jpg
    20201105_151338.jpg
    2 MB · Weergaven: 6
Terug
Bovenaan Onderaan