Mr.P.Honda
Die hard MF'er
Verschil Shadow C3 Aero en VTX 1300
Wij hebben beide bovenstaande motoren, het grote verschil is natuurlijk het vermogen en het gewicht van de VTX omdat dat veel lager in het frame ligt.
Toch rijdt de wat oudere C3 veel mooier, soepeler.
Mijn bevindingen bij de VTX als nadeel:
- De VTX koppeling pakt in 1 keer, slippen doet het bijna niet. De C3 doet dat heerlijk bij het wegrijden/overschakelen en helling rijden.
- De VTX gas, lijkt wel of je met een ketting rijd. Als je gas loslaat en dan weer gas geeft voel je het ketting gevoel / speling dus. Lijkt me sterk dat dit aan de cardan zou liggen want dan merk je wel meer dacht ik zelf.
Hebben de VTX rijders hier datzelfde ?
Wij hebben beide bovenstaande motoren, het grote verschil is natuurlijk het vermogen en het gewicht van de VTX omdat dat veel lager in het frame ligt.
Toch rijdt de wat oudere C3 veel mooier, soepeler.
Mijn bevindingen bij de VTX als nadeel:
- De VTX koppeling pakt in 1 keer, slippen doet het bijna niet. De C3 doet dat heerlijk bij het wegrijden/overschakelen en helling rijden.
- De VTX gas, lijkt wel of je met een ketting rijd. Als je gas loslaat en dan weer gas geeft voel je het ketting gevoel / speling dus. Lijkt me sterk dat dit aan de cardan zou liggen want dan merk je wel meer dacht ik zelf.
Hebben de VTX rijders hier datzelfde ?