Honda vt500c problemen

mitcheman

MF'er
30 apr 2008
42
0
Ik heb een Honda vt500c shadow uit 1983.
Als ik hier het s'morgens vertrek loopt hij op 4 poten.
Ben ik een kilometer of 5 a 10 verder loopt hij me maar op 2 poten hoe kan dit.
Ik heb de bougies vervangen
ik heb de kappen vervangen
de bougie kabels
kleppen gesteld
carbs opnieuw afgesteld en gesnychroniseerd.
Maar dit mag niet baten. Kan iemand mij aub helpen.

mvg

mitcheman
 
Ik heb een Honda vt500c shadow uit 1983.
Als ik hier het s'morgens vertrek loopt hij op 4 poten.
Ben ik een kilometer of 5 a 10 verder loopt hij me maar op 2 poten hoe kan dit.
Ik heb de bougies vervangen
ik heb de kappen vervangen
de bougie kabels
kleppen gesteld
carbs opnieuw afgesteld en gesnychroniseerd.
Maar dit mag niet baten. Kan iemand mij aub helpen.

mvg

mitcheman


Je bent een bofferd weg rijden op 4 poten, mijn ouwe VT rijdt meteen al
weg op 2 poten.Maar aan dit antwoordt heb je niet veel, bobine zou kunnen.
FFe onzetten kijken of de andere poot stopt na 10 min . Zag ze ergens voor 40 euro.
Misschien carb. roep ook maar wat.

PS heb je hier al de vraag voorgelegd www.shadowmc.nl veel technische kennis "TECH" bv
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de stekkers us na gelopen en een stekker bij de cdi was beetje gecorrodeerd. maar ik ga het ook eens voorleggen op die andere site. En wacht ff maar heb ik maar een 2 cylinder ???? bedoel ik heb 4 bougies
 
Ik heb de stekkers us na gelopen en een stekker bij de cdi was beetje gecorrodeerd. maar ik ga het ook eens voorleggen op die andere site. En wacht ff maar heb ik maar een 2 cylinder ???? bedoel ik heb 4 bougies

Klopt 4 bougie's zijn die goed?Vooral de achterste waar je moeilijk bijkomt
wordt vaak overgeslagen bij onderhoud.

CDI unit 35 euro p.st.
 
Laatst bewerkt:
als ik stil sta loopt hij op alle poten maar als ik rij valt de achterste uit. Ik ga die units dit bij de accu zitten eens nalopen
en waar kan ik die cdi's voor 35 euro dan uithalen
 
Laatst bewerkt:
als ik stil sta loopt hij op alle poten maar als ik rij valt de achterste uit. Ik ga die units dit bij de accu zitten eens nalopen
en waar kan ik die cdi's voor 35 euro dan uithalen



Origineel cadeau online bestellen | Gestrikt.nl

ffe naar gebruikte onderdelen/honda en je wilt weten waar de CDI zit?
Moet ik in mn handboek kijken. Kan ook zijn de kontakten en stekkers
even losmaken en inspuiten met kontaktspray.
 
Oke mensen ik denk dat ik mijn Spark unit naar de kl*ten heb. als ik ze om wissel loopt de voorste niet meer. en ik kan de print plaat bewegen als ik met hem beweeg dan loopt hij goed. maar als ik los laat weer op 1
 
Ok ik kan die cdi's uithalen voor 35 per stuk. nu komt mijn vraag.

Op mijn cdi staat 131100-3550.
die ik kan kopen eindigt op 3552

de vraag: kan ik een 3552 op mijn honda gebruiken, of moet ik dan 2x 3552 hebben of kan ik een 3550 en een 3552 gebruiken. of kan mijn honda alleen lopen met de 3550
 
want ik kan namelijk 2 cdi's uithalen voor 35,- per stuk en nu wil toch wel even weten of mijn honda hiermee loopt bedoel want nieuw kosten ze me 414,- en dat wil ik niet gaan uitgeven.

maar kan ik nou mijn 3550 cdi's vervangen door 2x 3552 cdi's ??
 
want ik kan namelijk 2 cdi's uithalen voor 35,- per stuk en nu wil toch wel even weten of mijn honda hiermee loopt bedoel want nieuw kosten ze me 414,- en dat wil ik niet gaan uitgeven.

maar kan ik nou mijn 3550 cdi's vervangen door 2x 3552 cdi's ??


Denk dat het niets uitmaakt, komen waarschijnlijk uit een recenter bouwjaar,
vraag het op shadowmc even account aanmaken, en stuur pb naar TECH.
Dan heb je het antwoordt zo, wil het ook doen voor je.

Ik heb een '86 staan zal eens kijken of ik het kan lezen, wat ik heb.
 
Laatst bewerkt:
Denk dat het niets uitmaakt, komen waarschijnlijk uit een recenter bouwjaar,
vraag het op shadowmc even account aanmaken, en stuur pb naar TECH.
Dan heb je het antwoordt zo, wil het ook doen voor je.

Ik heb een '86 staan zal eens kijken of ik het kan lezen, wat ik heb.

Als je eens voor me zou kunnen vragen op die andere site mijn account is nog niet actief.
Dus als je eens voor me zou kunnen vragen, zou ik dat zeer op prijs stellen.
 
ja dat van dat bouwjaar kan best kloppen want die ik kan uithalen komen van een motor uit 84 of 85 dacht ik en die van mij is uit 83


Waarschijnlijk een nieuw produktie nummer, en als no 3552 ook uit een
VT500c komen lijkt mij het geen probleem, heb de vraag gesteld zodra ik
antwoordt heb laat ik het jou weten.


PS het enige wat erbij mij opstaat is EW82, dingen gaan niet vaak
kapot, de 4 stekkertjes loshalen goed opschuren en met Kontaktspray
inspuiten.
 
Laatst bewerkt:
Ok dan wacht ik ook op het antwoord haha. ik heb wel de punten us opnieuw gesoldeerd. hier en daar zat de tin er los op en ja nu loopt hij weer op beide cyls maja ik vertrouw het toch niet helemaal
 
Laatst bewerkt:
Ok dan wacht ik ook op het antwoord haha. ik heb wel de punten us opnieuw gesoldeerd. hier en daar zat de tin er los op en ja nu loopt hij weer op beide cyls maja ik vertrouw het toch niet helemaal


Losse soldeerverbindingen is goed mogelijk, gewoon ff rondjes in buurt blijven
rijden kijken of ie het blijft doen, tweedehands moet je ook maar afwachten of
ze goed zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan