Honda VT500c Shadow (1986)

13 aug 2020
63
29
Ik heb afgelopen winter een Shadow VT500c gekocht (voor mijn vrouw). Ik kan er maar niet achter komen hoe ik de buddyseat er op een normale manier af kan halen. Ik weet dat je de schroeven achter het gereedschapskastje in de sissybar moet verwijderen. Is allemaal geen probleem. Maar dan.. Het is zo'n seat uit een stuk. Dus passagier en rijder in 1. Er overheen zit een riem die aan weerszijden aan de frame vastzit. Ik kom er met geen mogelijkheid achter hoe ik die kan verwijderen (OK, met een mes, maar da's niet de bedoeling). In de servicemanual wordt er evenmin over gerept. Is er ergens op het forum iemand die weet hoe ik die riem zonder geweld los krijg, en later natuurlijk ook weer gewoon vast? Vroeger is er op het forum al eens eerder over gesproken, maar niet over die riem..

$_86.JPG
 
Oplossing
Bedankt voor jullie snelle reactie allemaal. Ik ben er inmiddels achter. De beugels van de riem zitten aan de voorzijde samen met de sissybar console (is dat een goed woord?:?) met een bout vast aan het frame. Op deze motor zit daar ook nog een tassenrek aan vast. Bout er aan de rechterzijde uit geschroefd, en met een beetje morrelen kon de beugel er toen uitgeschoven worden. Zit dus niet zoals bij jou Corne95. Er ik altijd maar denken dat alleen de oliefilter op mijn Dragstar op een onbenullige plek zit.
Nogmaals bedankt allemaal.
Bij mij zit hij hier achter vast namelijk beschermkap losmaken en dan de bout van de schokdemper losmaken krijg ik hem er af
 

Bijlagen

  • 0B82021C-CF37-4608-B949-E23E05B10CB6.jpeg
    0B82021C-CF37-4608-B949-E23E05B10CB6.jpeg
    119,2 KB · Weergaven: 8
Bedankt voor jullie snelle reactie allemaal. Ik ben er inmiddels achter. De beugels van de riem zitten aan de voorzijde samen met de sissybar console (is dat een goed woord?:?) met een bout vast aan het frame. Op deze motor zit daar ook nog een tassenrek aan vast. Bout er aan de rechterzijde uit geschroefd, en met een beetje morrelen kon de beugel er toen uitgeschoven worden. Zit dus niet zoals bij jou Corne95. Er ik altijd maar denken dat alleen de oliefilter op mijn Dragstar op een onbenullige plek zit.
Nogmaals bedankt allemaal.
 
Oplossing
Terug
Bovenaan Onderaan