Honda VT600C Shadow

Nijntje72

Rookie
8 jul 2011
16
0
Apeldoorn
Mooie Honda Shadow te koop

Ze is een ideale motor voor de toerrijder of de wat kleine motorrijder.

Kleur: Bordeauxrood
Bouwjaar: 1988
KM stand: 22.223 mls
Cilinder inhoud: 583cm3
Vermogen: 30 kW
Aantal cilinders: 2
Massa: 202 kg
Banden: goed

De Shadow is in april 1996 geïmporteerd uit de US. Heeft altijd binnen gestaan dus het lak- en chroomwerk is nog zeer mooi. Helaas zit er wel een klein deukje in de tank.

De Shadow is sinds 2003 in ons bezit en is al die tijd keurig onderhouden. Recentelijk heeft ze nog onderhoud gehad waarbij een nieuwe accu geplaatst is en alle vloeistoffen zijn ververst.

Kryptonite slot wordt meegeleverd. Tevens is het orginele windscherm nog aanwezig.

full
 
Owh.. O-)

De motor is niet van mij, maar van mijn broer die geen(eens) lid is van het motor-forum. (Schande! Ik weet het. :o )

Vraagprijs is er niet. Mijn broer is wegens omstandigheden niet meer in de gelegenheid om te rijden, en ik rij zelf al op een mooie Viffer, dus op dit moment wordt er te weinig met haar gereden. Als iemand met een net (marktconform) bod komt dan kan ze daarvoor weg. Na akkoord van mijn broer natuurlijk. :)

PS: Just curious: was het verschil eigenlijk tussen een VT en een VLX??
 
PS: Just curious: was het verschil eigenlijk tussen een VT en een VLX??


VT is europese uitvoering (knippers voor zijn uit en verlichting apart inschakelen)
VLX amerikaanse uitvoering (knippers voor branden op halve kracht constand, verlichting gaat aan als motor loopt)
VTX is orginele japanse of engelse uitvoering
 
Terug
Bovenaan Onderaan