Honda vt750 uitlaat pijpen

Pindaa4

MF'er
9 sep 2015
47
0
Eindhoven
Hallo allen,

Ik ben nu al een tijdje rond aan het neuzen voor een honda vt600 of vt750.

Mijn vraagje gaat over de uitlaten.

Ik kom honda vt750's tegen maar aan beide kanten van de motor zit 1 uitlaat pijp maar soms ook 2 aan de rechter kant.

voorbeeld wat mij verward:

pijp komt uiteindelijk wel aan de rechterkant uit.
full


1pijp aan beide kanten
full


beide pijpen aan de rechterkant
full


Beide pijpen aan de rechterkant (vt600)
full


  • Gaat het bij de eerste 3 afbeeldingen om een honda vt750 of wordt dat verkeerd vermeld?
  • Is het mogelijk om bij de eerste 2 afbeeldingen de uitlaat pijpen nog zo als bij de laatste 2 afbeeldingen te krijgen?

Hopelijk heb ik dit topic bij de juiste sector geplaatst en kunnen jullie mijn vraag beantwoorden. :}

Mvg,

Pindaa4
 
Het zijn alledrie VT750's voor zover ik kan zien.
De eerste is van bouwjaar rond 1989, de tweede van 1986 en de derde van 97-99. De derde heeft verder geen standard fabrieksuitlaat, maar een aftermarket. Je vierde foto lijkt me een VT600 en is zodanig verbouwd, dat je niet meer kan hebben over een standard motor.

In theorie kan je elke soort uitlaat op een motor bouwen, echter dan moet je ze waarschijnlijk zelf maken: gezien de leeftijd, denk ik niet dat je nog kant en klare uitlaten kan kopen voor deze bouwjaren.
 
Het zijn alledrie VT750's voor zover ik kan zien.
De eerste is van bouwjaar rond 1989, de tweede van 1986 en de derde van 97-99. De derde heeft verder geen standard fabrieksuitlaat, maar een aftermarket. Je vierde foto lijkt me een VT600 en is zodanig verbouwd, dat je niet meer kan hebben over een standard motor.

In theorie kan je elke soort uitlaat op een motor bouwen, echter dan moet je ze waarschijnlijk zelf maken: gezien de leeftijd, denk ik niet dat je nog kant en klare uitlaten kan kopen voor deze bouwjaren.
Vanaf 1997 zijn er nog uitlaten leverbaar, als ik goed speur mogelijk ook nog voor oudere modellen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan