Honda VTR 1000 F Firestorm

Daemon

MF veteraan
15 jun 2001
1.487
0
Ik heb vandaag een mooie motor zien staan! Een Honda sportmotor zonder bagage haken!!! Dat is mooi. Want die stomme bagagehaken stoor ik me aan, wie doet dat nou zo opzichtig aan een sportmotor... |(

Maar wat vinden jullie van zo\'n motor? En vind je het een sport of een supersport?

(Krijg er geen plaatje van op :( )
 
plaatje: :)

gul-sida.gif



sport btwn een supersport heeft volle kuip!
 
sport btwn een supersport heeft volle kuip!

beetje vaag maar de definitie van supersport is toch zoiets als: extreem gericht op sportieve prestaties ten koste van alles...

en dat is ie nie... wel een hele mooie fiets!
 
Laatst bewerkt:
Maar die heeft zelfs bagagehaken!!! Supersport... Wat is er anders aan, dan? Behalve dat deze wel een kuip heeft? Veel meer vermogen of zo?
 
niet elke supersport heeft een volle kuip (TL1000S).

de vtr 1000 f is een sport omdat de zithouding veel anders is als bij supersportmotoren

het verschil tussen een sp1 en een f is in ieder geval het vermogen en de zithouding
 
me buurman die heeft6 er 1
en hij ziet er uit als een sport maar je legr menig suprsport het vuur aan de schenen met dat ding.

tip open uitlaaten er onder heeerlijk dat geluid
 
Toerfiets :]

net als TL1000, Baracuda, Hyabusa, ZZR, ZXR, VTR, VFR, YZF.

Sport = 916, TL 1000 R, R1, GSR 1000R, SB* YB* DB* Tesi Dus een suppersort die nog niet af is. :Z

Suppersport = Britten :9~ , 916 SPx en nog meer onbetaalbaar spul Dus >>130 PK <180 Kg knappe vering frame enz.
 
:^ Is idd helemaal geen supersport })

Maar ik ben het niet eens met zijn definitie van sport en supersport :P
 
Laatst bewerkt:
/Ik-doe-net-of-ik-achterlijk-ben-modus

[me]Skoezie kreeg vandaag nog een 97\'er GSX-R 600 :9~ aangeboden voor 13500 pieken. Is dat wel een supersport? ;) [/me]

Update:

Staat zelfs dat ie van \'99 is! :9~

retrieveimage.asp

 
Laatst bewerkt:
hey die vtr1000 heeft toch hetzelfde block als de sp1...kan je de vtr1000 dan ook hetzelfde vermogen geven als de sp1?
 
Zal wel achterlijk zijn of zo, maar snap niet wat jullie met die bagagehaken op die Honda\'s bedoelen? |(
 
/Ik-doe-net-of-ik-achterlijk-ben-modus

[me]Skoezie kreeg vandaag nog een 97\'er GSX-R 600 :9~ aangeboden voor 13500 pieken. Is dat wel een supersport? ;) [/me]

Update:

Staat zelfs dat ie van \'99 is! :9~

Aan het kleurenschema te zien is die GSX-R van 98, misschien dat die in 99 op kenteken is gezet.
Maar de spec\'s van de 98 en 99er zijn toch hetzelfde.

 
Laatst bewerkt:
Voor dat geld en dat jaartal zal er wel flink mee geragd zijn, of er staat gewoon 50000km op in die korte tijd...

Nu is dat niet eens zo bezwaarlijk als er maar fatsoenlijk mee gereden is, goed opgewarmd, alle motoren maar vooral die supersports zijn zo goed gebouwd tegenwoordig, materialen zijn echt top. Een blad heeft een keer na 50000km een R1 uit elkaar gehaald en de cilinderwanden waren net begonnen in te slijten...
 
Toerfiets :]

net als TL1000, Baracuda, Hyabusa, ZZR, ZXR, VTR, VFR, YZF.

Sport = 916, TL 1000 R, R1, GSR 1000R, SB* YB* DB* Tesi Dus een suppersort die nog niet af is. :Z

Suppersport = Britten :9~ , 916 SPx en nog meer onbetaalbaar spul Dus >>130 PK <180 Kg knappe vering frame enz.

R1 - 150pk, 173 kg, duur betekent niet beter, vraag maar aan Porky en Redbull.

R1 Rules.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan