Honda VTR 1000 F Firestorm

VTRArno

MF'er
5 mei 2003
56
0
Heesch
Te Koop.

Honda VTR 1000F Firestorm
Bouwjaar: 1999
Kilometers: 18020

Extra's:
K&N Filter
Voorvorkveren + voorvorkolie aangepast (Technoflex kit)
Michelin Pilot Power banden V+A.
LeoVince Open Sportuitlaten. (Op foto zijn orginele afgebeeld).
Achter 5mm opgehoogt. Simpel te verwijderen.

Verder helemaal standaard en zeer netjes.
Meer foto's en info op aanvraag.

€ 4650
full
 
Laatst bewerkt:
pfff waarom moeten alle leuke motoren allemaal in de uithoeken van nederland verkocht worden :P.

ik heb wel interesse. Wat is de reden van verkoop? wat is het onderhouds verleden? (wat is er vervangen ed.) en sta je open voor een keuring bij een motorboer?
 
pfff waarom moeten alle leuke motoren allemaal in de uithoeken van nederland verkocht worden :P.

ik heb wel interesse. Wat is de reden van verkoop? wat is het onderhouds verleden? (wat is er vervangen ed.) en sta je open voor een keuring bij een motorboer?

Hoi Justice,

krijg net pas een reactie door vanuit het forum dat je had gereageerd. Beetje laat.

Uithoek van NL. Waar kom jij dan vandaan?

Over de motor.
Reden van verkoop is dat ik misschien een andere motor wil kopen, mits ik deze naar mijn zin kan verkopen/inruilen. Heb interesse voor z'n grote broer, VTR SP1. Mijn broer heeft er ook 1.

Onderhoud wordt door mijzelf en mijn broer gedaan. Mijn broer heeft jarenlang bij een motorzaak gewerkt en sowieso hebben we jarenlang ervaring met motoren door de hobby van onze eigen vader en mijn broer. Mijn vader en mijn broer ontwikkelen en tunen bijvoorbeeld kartmoteren (viertakt) en mijn broer heeft er ook zelf 1 gebouwd. Ruim voldoende technische kennis aanwezig dus, en dan ga je ook niet naar een motorzaak gezien de prijzen.

Motor is standaard echt helemaal standaard op de volgende zaken na.
- Voorvork aangepast, technoflex kit (progressieve veer + andere olie). Origneel is voorvork veel te soft.
- K&N luchtfilter geplaats.
- 5 mm plaatje tussen achterschokbreker en frame waardoor motor meer op zijn kop komt te staan. Stuurt veel beter. Is in 5 minuten te verwijderen.

Hopelijk heb je hiermee voldoende (verlate) info.
 
Ik ben toch es benieuwd.

Volgend jaar mag ik beschikken over een motor met meer dan 25kW. En zo'n fiets is dan toch wel erg aanlokkelijk. Ben me (nu al, ja) aan het oriënteren op eventuele opvolgers.

Maar hoe zit het bij dit soort motoren met bijvoorbeeld de bagage? Kun je makkelijk wat meenemen, of is de kont daarvoor simpelweg niet "groot" genoeg voor?
Ben van plan om toch wat langer weg te gaan dan 1 of 2 dagen. Is zo'n motor daar geschikt voor, of moet ik gaan kijken naar iets anders??

(sorry, is niet echt een "koop" reactie, maar ik probeer het toch)
 
Ik ben toch es benieuwd.

Volgend jaar mag ik beschikken over een motor met meer dan 25kW. En zo'n fiets is dan toch wel erg aanlokkelijk. Ben me (nu al, ja) aan het oriënteren op eventuele opvolgers.

Maar hoe zit het bij dit soort motoren met bijvoorbeeld de bagage? Kun je makkelijk wat meenemen, of is de kont daarvoor simpelweg niet "groot" genoeg voor?
Ben van plan om toch wat langer weg te gaan dan 1 of 2 dagen. Is zo'n motor daar geschikt voor, of moet ik gaan kijken naar iets anders??

(sorry, is niet echt een "koop" reactie, maar ik probeer het toch)

Tsja, ik ben eerlijk gezegd nog niet anders gewend als deze motor. Hiervoor een VFR400 gehad maar nooit langer dan paar uur mee wezen rijen.

Ik ga ieder jaar 2x met de motor weg. 1x 4dagen en 1x 3dagen. Daat gaat goed. Heb een goede, niet te grote, tanktas (oxford). Verder heb ik voor achter nog 2 zijtassen van oxford. Die kun je ook prima monteren. Neem ik alleen mee als het slecht weer dreigt te zijn/worden. We gaan dan naar een bikertreff of zo, dus alleen op heen en terugreis alle bagage mee. Verder rijden we dan in de omgeving rond en dan neem ik nog vaak mijn tanktas of de tassen achterop mee. Kunnen dan onze spullen in.
Het is geen luxe maar dat hoeft ook niet, dat is eigenlijk wel het leuke vind ik.

Maar het zal wel niet te vergelijken zijn met een toermotor met alle (luxe) bagageopties zoals koffers.

Grt Arno.
 
Maar het zal wel niet te vergelijken zijn met een toermotor met alle (luxe) bagageopties zoals koffers.

Grt Arno.

Hoeft ook niet...ben wil gewoon weten of zo'n ding überhaupt in staat is om iets mee te nemen. Schijnen een boel supersports te zijn waar je blij moet zijn als je een tanktasje mee kan nemen. Mij gaat het erom dat ik wat kampeerspullen mee kan nemen (tent, slaapzak, Al-Qaeda matje en wat kleding).

Ik hoef echt geen complete hutkoffer aan bagage mee te nemen, maar het moet natuurlijk wel mogelijk zijn om bovenstaand lijstje een beetje fatsoenlijk mee te nemen.
 
Laatst bewerkt:
Hoeft ook niet...ben wil gewoon weten of zo'n ding überhaupt in staat is om iets mee te nemen. Schijnen een boel supersports te zijn waar je blij moet zijn als je een tanktasje mee kan nemen. Mij gaat het erom dat ik wat kampeerspullen mee kan nemen (tent, slaapzak, Al-Qaeda matje en wat kleding).

Ik hoef echt geen complete hutkoffer aan bagage mee te nemen, maar het moet natuurlijk wel mogelijk zijn om bovenstaand lijstje een beetje fatsoenlijk mee te nemen.

Dat gaat wel lukken. Je moet idd bij nieuwe supersport modellen opletten. Die hebben vaak een aluminium of kunstof tank of tankcover. Dan werkt een standaard tanktas met magneten niet idd. Ook daar zijn echter weer oplossingen voor.
 
Wauw, mooie fiets Arno! :9~ Prima prijs/kwaliteit verhouding!

Enneh....Zo'n 'uithoek' is Brabant toch niet? :?
A'dam en Heesch moet binnen een uurtje kunnen toch? Zeker met deze fiets *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan