Honda VTR 1000 SP-1 5200 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan je nagaan. Zelfs met de standaard dempers klinkt hij al mooi. Zegt men...

:)

Dat is beaamt door mijn oma, de buurvrouw en meerdere andere mannen, vrouwen jong en oud. :Y Overgens vind ik het zelf ook erg mooi klinken. Het optrekken, maar ook de motorrem... Bwaaooeeemmmmmm :+

Ik begin de SP steeds leuker te vinden btw. Motorrijden is sinds de SP al 10 x leuker geworden terwijl ik het al fantastisch vond. Volgens mij Moet jij wel spijt krijgen als hij weg is na een tijdje... :X
 
Inruilen? Waarop?
Ik heb geen idee....

En ik heb geen haast. Staat net een paar weken te koop. Releks Tex...

:]
 
Laatst bewerkt:
Ja, de Pan van mijn vader.

:Y

Te leen.....

Ik heb nog geen idee wat er weer gaat komen. Misschien wel niks.
Vind er op het moment geen zak meer aan dat motorrijden. Op die Pan gaat het nog wel maar daar kan je ook aardig mee poken en de verleiding is toch wel erg groot om weer veel te hard te gaan rijden.
Spookbeelden tijdens het rijden...
Ik word achtervolgd! :o
Fok! ik rij 85...mag hier maar 60...Whaaah....

Het gevoel wat ik ooit gehad heb op de Speen komt nooit meer terug. Want dat is niet meer verantwoord in Nld....

'(
 
Ja, de Pan van mijn vader.

:Y

Te leen.....

Ik heb nog geen idee wat er weer gaat komen. Misschien wel niks.
Vind er op het moment geen zak meer aan dat motorrijden. Op die Pan gaat het nog wel maar daar kan je ook aardig mee poken en de verleiding is toch wel erg groot om weer veel te hard te gaan rijden.
Spookbeelden tijdens het rijden...
Ik word achtervolgd! :o
Fok! ik rij 85...mag hier maar 60...Whaaah....

Het gevoel wat ik ooit gehad heb op de Speen komt nooit meer terug. Want dat is niet meer verantwoord in Nld....

'(
duitsland rijden, is zoooooooooo relaxed
 
Je moet gewoon de juiste wegen kennen en een beetje uitkijken. Ik heb nog nooit een boete gehad voor de motor en heb nu toch redelijk wat gereden. (tevens 999/1000 x op illegale snelheden).

Met de auto heb ik daarin tegen al 3 voor fout parkeren en 1 met 15km te hard binnen de bebouwde kom.

Ik denk dat je gewoon pech hebt, of het is gewoon boven limburg klote om te rijden :z

Ik vind het hier in ieder geval fantastisch en op veel mooie wegen kun je gewoon niet de 50km te hard rijden want dat ga je nat :X

Limburg en de belgische/duitse grens op 5km afstand :9~
 
een super
FlyKick.jpg

voor deze prachtige fiets!
 
Heb hem af en toe gemist van het weekend. '(
Was in de Eiffel op die Pan en das toch gans wat anders.....

Maar toch, schopje voor mijn eigen fiets want hij moet eruit.
 
Laatst bewerkt:
Kijk 's rond bij Peter... daar staat er 1 :)

Ja, die van mij staat er naast. Maar die 954 is niet mijn kleur....
Astie nou blauw of rood was geweest, had hij tot de mogelijkheden kunnen behoren.
En ik heb andere plannen....
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan