Honda VTR 1000 SP-1 5200 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeroen

MF veteraan
31 aug 2003
4.526
2
Emmeloord
Poging 4... :X
Nu gaat is hij echt weg. '(
Na reeds 3 keer eerder mijn fiets te koop aangeboden te hebben, ga ik het nu anders doen.

Ik heb de machine ontdaan van alle toeters en bellen en hem weer zo standaard mogelijk gemaakt. Das enorme pech voor de nieuwe eigenaar maar blijkbaar moet je het zo aanpakken wil je nog wat geld voor je duur betaalde accessoires terug zien....

Dit wassum:

[De motor:
Model: 2000
Datum eerste toelating: 3 april 2001
Km-stand: 42.000
Banden: Goed (MPP)
Ketting, tandwielen: Goed
Laatste onderhoud gehad bij 40.000 (Grote beurt, inclusief kleppen stellen)

Zoals gezegd is de motor standaard op de voor- en achterknippers na. Ook heb ik twee ringen op de achterschokbreker (voor een beter stuurgedrag) laten zitten.

Vraagprijs €5.750,- €5.500 €5.200,-

Recente pica's:
 
Laatst bewerkt:
Heb je al een vraagprijs??
Ja ik wel. Maar het gaat waarschijnlijk zo zijn dat hij met garantie te koop aangeboden zal worden. Peter (Doff) is op dit moment op vakantie dus ik moet nog even afwachten wat de vraagprijs zal gaan worden. Dat is aan hem.
 
slim idee, scheelt je een hoop gezeik met kijkers/onderhandelingen etc.


Jip, en als iemand je spiegel/knipperlicht erafrijdt tijdens een proefrit waar de garagehouder wel of niet achterkomt als hij hem tegen sluitingstijd weer binnenzet dan hoef je daar ook niet over te bakkelijen, kun je gewoon zorgen voor een nieuwe *D .
Ook spontane krasjes vanwege het vele gemanouvreer met motoren krijg je er gratis bij. *D *D
En geloof maar dat er flink voor je onderhandeld gaat worden..zeker als er een zelfde categorie motor van de zaak zelf ernaast staat.


Maareh succes *O*
 
Jip, en als iemand je spiegel/knipperlicht erafrijdt tijdens een proefrit waar de garagehouder wel of niet achterkomt als hij hem tegen sluitingstijd weer binnenzet dan hoef je daar ook niet over te bakkelijen, kun je gewoon zorgen voor een nieuwe *D .
Ook spontane krasjes vanwege het vele gemanouvreer met motoren krijg je er gratis bij. *D *D
En geloof maar dat er flink voor je onderhandeld gaat worden..zeker als er een zelfde categorie motor van de zaak zelf ernaast staat.


Maareh succes *O*
Dank je :')

Heb hem daar neergezet mede omdat hij net voor zichzelf is begonnen en het dan wel leuk is als er wat motoren in de zaak staan.
 
Laatst bewerkt:
Weet je zeker dat hij uit 2001 is?

volgens mij hadden SP1's uit 2001 gouden remschijven voor. En jij hebt zwarte wat inhoud dat het bouwjaar 2000 is.

Correct me if i'm wrong.
 
Nissan_Sunny_rear_20080214.jpg
 
Weet je zeker dat hij uit 2001 is?

volgens mij hadden SP1's uit 2001 gouden remschijven voor. En jij hebt zwarte wat inhoud dat het bouwjaar 2000 is.

Correct me if i'm wrong.
Je hebt gelijk. Tis een overjarige 2000. Eerste toelating in 2001.
Op enkele details identiek aan een 2001.
Het hart van de schijven heeft een andere kleur en een 2001 heeft geen schroefdraadbussen onder de achterbrug voor de diabolo's.
Deze wel. En die diabolo's krijg je erbij.
 
Laatst bewerkt:
Trek het je niet aan, ik zat maar een beetje te geinen. ;)

Nee, geen SP weer. Misschien wel helemaal geen motor meer. Ik heb het wel een beetje gezien op supersport gebied.
De hoofdreden dat ik hem wegdoe is dat ik echt niet zonder mijn RBW kan. Geen RBW betekend voor mij ook meteen geen werk.
 
Ik heb de machine ontdaan van alle toeters en bellen en hem weer zo standaard mogelijk gemaakt. Das enorme pech voor de nieuwe eigenaar maar blijkbaar moet je het zo aanpakken wil je nog wat geld voor je duur betaalde accessoires terug zien....

.



Heb jij nog wat van die toeters en bellen te koop? Zo ja wat dan; misschien leuk voor mijn SP ;)
 
Weet je zeker dat hij uit 2001 is?

volgens mij hadden SP1's uit 2001 gouden remschijven voor. En jij hebt zwarte wat inhoud dat het bouwjaar 2000 is.

Correct me if i'm wrong.


Misschien pas in 2001 op kenteken gezet?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan