Honda VTR 1000 SP-1

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeroen

MF veteraan
31 aug 2003
4.526
2
Emmeloord
Te koop:


Honda VTR 1000 SP-1

DSC_1913.JPG


Bouwjaar: juni 2001
Kilometers: 40.700

Gemonteerde extra's:
- Two Brothers Highmount dempers (net gevuld).
- PowerCommander 2
- Spiegler staalomvlochten remleidingen
- K&N luchtfilter
- Undertail met ingebouwde knippers. (Ermax?)
- Lockhart Phillips voorknippers
- MDI double bubble ruit + origineel
- Gele rimstriping
- Carbon voorspatbord
- Carbon hugger

Standaard uitlaten worden bijgeleverd alsmede de originele ruit, het passagierszitje en de duosteunen.

Banden: Voor MPP (nieuw), Achter MPP2CT (Goed)
Ketting/ Tandwielen: Goed (Regina Gold)

Laatste grote onderhoud gehad bij 40.000 km
Belangrijkste bij deze beurt is dat de kleppen gecontroleerd en gesteld zijn.

Hij is sedert mei 2006 in mijn bezit en ik heb er in totaal zoon 13.000 km naar volle tevredenheid mee gestuurd. Het onderhoud heb ik zelf gedaan alleen de kleppen heb ik door een motorzaak laten doen.
Dit seizoen hoeft er niets meer aan te gebeuren en volgend seizoen hoeft er alleen maar verse olie in en een filtertje op. Laat je niet afschrikken door de wat hogere km-stand. Deze km-'s zijn echt. En Honda-blokken zijn onverwoestbaar.

Wat is er minder? Er zit een lelijke veeg op de achterbrug agv het verkeerd monteren van de uitlaat door de vorige eigenaar. En op de topkuip aan de linkerzijde zit daar waar ik de A* sticker heb geplakt een amateuristisch bijgewerkte kras/ veeg. (Met dank aan de verkoper.... :N )

Vraagprijs: €6.350,- €6.250,-

Zoek je een complete en reeds gepimpte SP? Dit is je fiets.

Meer weten? Stel je vragen hier en mijn mail staat in mijn profiel.

(Geen losse verkoop onderdelen)
 
Laatst bewerkt:
Hee maat, er zijn niet veel andere fietsen die netzo of beter rijden.
Ga je hier geen spijt van krijgen??
 
Laatst bewerkt:
Hee maat, er zijn niet veer andere fietsen die netzo of beter rijden.
Ga je hier geen spijt van krijgen??
Ja daar ben ik van overtuigd.
Net zoals mijn vorige 2 motoren. Die had ik ook nooit weg moeten doen. '(
Maar ben weer toe aan wat anders. En een motor erbij is geen optie...
Dus zet ik deze maar aan de straat.
 
Ja daar ben ik van overtuigd.
Net zoals mijn vorige 2 motoren. Die had ik ook nooit weg moeten doen. '(
Maar ben weer toe aan wat anders. En een motor erbij is geen optie...
Dus zet ik deze maar aan de straat.

Waar liggen nu de interesses? Duc, RSV of een 4 cil.
 
ik heb eventueel wel een yamaha r1 van 2001 blauw met 24.396 km op de klok...

2e eigenaar netjes onderhouden...?

laat maar horen of het wat kan wezen?
 
Waar liggen nu de interesses? Duc, RSV of een 4 cil.
Voornamelijk bij het hebben van iets meer comfort.
Ben geneigd te zeggen Tuono. Maar laatste model (=mooi) is me nog te duur.
Het liefst wel een 2 cilinder, maar een Blackbird met SBK-stuur spreekt me ook enorm aan. Een Duc zul je mij niet gauw op zien. Kan er wel 1 kopen maar ik denk niet dat ik het onderhoud kan betalen.

Eerst deze maar eens verkopen. Ga ik daarna wel eens kijken voor een andere.
 
ik heb eventueel wel een yamaha r1 van 2001 blauw met 24.396 km op de klok...

2e eigenaar netjes onderhouden...?

laat maar horen of het wat kan wezen?
R1?
Das niet mijn ding sorry, dank voor het aanbod.

Ik ben de 3e eigenaar en hij is heel netjes onderhouden. Het rood is nog echt rood en niet verkleurd zoals rood nogal eens wil verkleuren.
Op dit moment kan hij een poetsbeurt gebruiken, das het enige.
 
ruil em voor in voor een tuono
zon rijstkoker van een frj verveelt heel er snel , tegoed te perfect 4 cil........
omdat je van een twin komt
 
ruil em voor in voor een tuono
zon rijstkoker van een frj verveelt heel er snel , tegoed te perfect 4 cil........
omdat je van een twin komt
Ik zat er al op te wachten, wanneer komtie zijn Tuono spammen? :P

Inruil is geen optie. Deze verkopen en voor hetzelfde bedrag iets anders.
Tuono wordt niks, want ik vind de oerversie niet echt mooi...

Heb al wat anders op het oog...
 
Deze prijs is de vraagprijs, daar kan uiteraard over gepraat worden.
Wil je lager? Dat kan ook. Maar dan vervang ik een aantal onderdelen door de standaard exemplaren.
Zonder De Twee Gebroeders, Kees en Nico luchtfilters, DB-ruit en powercommander mag hij voor minder dan 6 weg.




Had ik al gezegd dat de vering door een WP-meneer bij Ten Kate is afgesteld?
En dat ik de achterkant iets verhoogt heb voor een (nog) beter stuurgedrag?

:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan