Honda VTR-1000 SP-1

Status
Niet open voor verdere reacties.
6 jul 2006
1.334
0
Amstenrade
Beste bikers

Hele mooie VTR te koop vanwege aanschaf fireblade........
Mooie en heel goed onderhouden Sp-1, orgineel NL motor, van 2001, 43000km, zilverkleurig.

extra's:

Leovince uitlaten
zwart kuipje
kleine knippers
undertail in kleur
hugger in kleur
losse duozit met afdekdeksel
aansluiting druppellader


motor heeft onlangs een beurt gehad en toen is een nieuwe kettingset eronder gezet (speciale zware uitvoering voor deze beul) en een nieuwe michelin pilot powerr achterband, in totaal voor 650 euro....ongeveer 2500 km oud...


De motor heeft aan de rechterzijde enkele lichte krasjes maar deze vallen nagenoeg niet op,ik heb me er nooit aangestoord en dus ook niet laten wegwerken.... waarschijnlijk een schade uit zijn vorige leventje, maar motor is bij aankoop bij de honda dealer geweest en daar volledig nagekeken. Niks mis mee.... heb zelf 2 jaar probleemloos gereden op deze mooie en snelle fiets.....
full
 
Richtprijs/vraagprijs is denk ik wel handig voor potentiele geinteresseerden. :)

Mooi fietsie, kick! :W
 
Laatst bewerkt:
hahahaha thanks rick!!!!!

De vaste prijs is €4750 euro zeker gezien de beurt van € 650 euro die onlangs uitgevoerd is.... Kijk maar elders op het net een goedkoper vindt je niet, althans niet in deze staat van onderhoud.. gewoon top!!!

verdere foto's volgen
full
 
he deze heb ik op mp gezien,mooie bike man.
zit te twijfelen tussen een sp1 of toch een 4 cilinder 954.
houd hem even in de gaten.
wanneer moeten de kleppen worden gesteld :?
 
die heb ik laten stellen 2 jaar geleden.... normaal om de 24000 km...dus je kan er nog een kleine 15000 mee rijden...
groetjessss

p.s. en of dit een mooie fiets is... gaat ook met pijn in mijn hart weg hoor, geloof me !
 
Neem aan een ruil met bijbetaling?? want jou ketting en band is op... dat is goed voor kleine 600 euri...... dat is bij mij recent (2000km geleden) vervangen....


groet kay
 
Ik vind het werkelijk waar een prachtige fiets!
Silver + het Honda S2000 achtige instrumentenpaneel...
Ik ga eens heeeeeel hard nadenken over het gebruik van mijn spaargelden :] :]
 
die heb ik laten stellen 2 jaar geleden.... normaal om de 24000 km...dus je kan er nog een kleine 15000 mee rijden...
groetjessss

p.s. en of dit een mooie fiets is... gaat ook met pijn in mijn hart weg hoor, geloof me !

Je hebt daar zeker een mooie brommert, succes met verkoop!!

Echter 2 keer 24000 is 48000 en die van jou heeft 43000 gelopen!! Eigenlijk dus is hij na 5000 weer aan de beurt voor zijn klepjes! ;)
 
Je hebt daar zeker een mooie brommert, succes met verkoop!!

Echter 2 keer 24000 is 48000 en die van jou heeft 43000 gelopen!! Eigenlijk dus is hij na 5000 weer aan de beurt voor zijn klepjes! ;)

Nee daar heb je ongelijk in.. gebruikelijk worden kleppen om de 24000 gesteld dat klopt.... maar ik heb de fiets gekocht met ongeveer 32---- km's op de klok en heb hem toen helemaal van voor tot achtrer nagekkeken en laten kijken en toen zijn alle vloeistoffen, filters etc vervangen en ook de kleppengesteld...dus dat is 32500 + 24000 = 56500 km moeten de klepjes gesteld!!! en zo nauw zo luistert het natuurlijk ook niet daar kun je rustig een paar kmtjes overheen gaan... gaat de bike niet dood van...

dussssss

groetjesss
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan