Honda VTR 1000 SP1 Bieden > € 4400,- Geen inruil

racetekkel

Rookie
16 feb 2004
26
0
haarlem
Goedendag allemaal,

Ik verkoop mijn VTR 1000 omdat ik op lichter overstap.

- het is een VTR1000 SP1 uit 2000
- kilometerstand is 28000km

- loopt feilloos (honda eigen)
- rijd super!
- uitgevoerd met titanium ovale dempers voor mooi vol geluid zit een klein deukje in een demper.
- dubble bubble ruit MRA (voor minder frictie)
- ermax undertail en hugger

Heeft wat bijgewerkte lakschade en wat schaafplekjes aan koppelingshevel en stuurpropje daardoor deze gunstige prijs
banden kunnen nog even mee achterband 50%
voorband 30%




full


vtr1000sp1011ep4.jpg

vtr1000sp1001rz1.jpg

vtr1000sp1003wr8.jpg

vtr1000sp1004sy3.jpg

vtr1000sp1006ht2.jpg

vtr1000sp1007lj3.jpg
 
Laatst bewerkt:
oh ik denk dat ik m verhoog :P,

Nee ik kan het geld goed gebruiken op dit moment,

En ik heb m ook voor een mooie prijs gekocht..

De schade is niet erg btw ik was van plan om meer fotos neer te zetten maar dit lukt me even niet zo een foto en daarna is het foto upload scherm weg??

Ik zal alle puntjes opsommen:
- Tank GEEN deuken enkel embleem links geel bijgetipt
- Topkuip gespoten
- Zijkuip zwart van de vleugel wat bijgespoten
- Kontje bijgespoten (dat is eigenlijk het best zichtbaar daar de punt op het kapje er niet zit) en er wat plekjes in de lak zitten (onregelmatigheden)
- Stuurpropje geschaafd
- Koppelingshendel geschaafd
- Stuuruitslagen gecheckt niks aan!
- Geen deuken in frame en op alle snelheden zonder handen recht vooruit
Mocht ik iets inruilen is inruil van een HONDA supermotard (CRF CR tweetakt) of Yamaha WR400,426,450 mogenlijk

Groetjes
 
Zo even wat fotos geupt,

dankjewel voor de tip,

en helaas ik verkoop niks los en aan deze prijs doe ik niks meer.....
 
Dank je,

ook bedankt voor je aanbod maar ik prefereer cash en of een supermotard of crosser (kenteken)van de genoemde types

Groetjes
 
ben je deze nog niet kwijt joh? man als ik het geld had wist ik het wel. tevens even een kickje. dit is toch de droom fiets?
 
@ Brienova, dankje voor je aanbod maar ik heb liever een van 100kg maar opzich een topper hoor

Ik snap btw er zelf ook niks van zet ik is wat echt voor een dikke bodemprijs te koop ???
is het weer niet weg

enigste wat ik toevoegen kan zoek niet naar een addertje onder het gras maar kom kijken er is weinig mis mee rijd als een dijker alleen is niet spotless qua lak..
kan je daarmee leven dan heb je een vette fiets voor een ongekend bedrag.

Groet Chris
 
Niets mis mee lijkt me zo, de vetste Honda voor zo'n prijs! Die ben je echt wel snel kwijt hoor, ik geef het hooguit 2 weken. :)
 
Mensen moeten meestal een sponsor zoeken of hun eigen moto verkopen. De meeste mensen die een motor willen kopen kijken niet hier maar op mp

Toch ben ik ook mijn spaarpot aan het bekijken, maar hij blijft leeg anders wist ik het wel

Succes met verkoop
 
Mensen moeten meestal een sponsor zoeken of hun eigen moto verkopen. De meeste mensen die een motor willen kopen kijken niet hier maar op mp

Toch ben ik ook mijn spaarpot aan het bekijken, maar hij blijft leeg anders wist ik het wel

Succes met verkoop

Precies, als ik mijn gixxer nu had verkocht zou ik zekers te weten langskomen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan