Honda VTR 1000 SP1

Thijskuhhh

Die hard MF'er
11 okt 2006
463
0
VLijmen
Hierbij zet ik te koop mijn Honda VTR 1000 SP-1.

Bouwjaar: 2000
Kleur: Rood/ zwart
KM-stand: 33200

De motor is in zeer nette staat.

Op 4 april 2011 heeft de motor een beurt gehad Daarbij is vervangen/ ververst.

Olie
oliefilter
rem vloeistof voor + achter
Koppelings vloeistof
BMC luchtfilters gereinigd + ingesmeerd met luchtfilter olie.

Ketting en tandwielen zijn in goede staat.
De motor is voozien van micheling power one banden. Hebben echt goede grip en liggen er zo`n 2500 kilomter op nu.

Extra`s:

Donker kuipruit
Sport luchtfilters
Hoog gemonteerde Two Brothers racing sport dempers. Voor een geweldig mooi 2 cilinder geluid.

Bij de motor bij:

Orginele uitlaten
Blank kuip ruitje
Passagiers voetsteunen

Voor meer informatie graag mailen naar thijsjonkersodg@hotmail.com of bellen naar 06-23402277 graag na 18.00 uur.
5.250.00-------> 5.000.00 euro.

Inruil mogelijk
full
 
Blijft een mooie verschijning. zo'n Sp-1.
Wat wil je er eventueel op inruilen? Heb nog een mooie rsv uit '02 in de aanbieding.
 
ik ben bereid bijna alles in te ruilen als het maar niet te oud is en er netjes uitziet maar inruil prijs is wel op handelaars basis. Rede inruil is verkoop wat makkelijker te maken.
 
Ik vind het echt een geweldig mooie fiets, uber!!!
Dit model wordt de volgende als m'n spaarvarken weer gevuld is......

Gratis schuppie!
 
effe een schopje vor deze bike. Ik vind ze supergaaf.

Helaas minder geschikt voor woon-werk zoals ik nodig heb. Een VTR met topkoffer voor mijn spullen gaat echt te ver.
 
Ik vrees dat ik mijn VFR niet voor dit geld kan verkopen anders was de deal al wel rond. :+

PS: spaarvarken is nog hol van binnen :(
 
nee. hoor maar ivm verbouwing is me motor verhuisd naar een andere opslag plaats. en ook omdat ik daardoor komende tijd minder tijd heb om te rijden mag hij weg.

en de reden van inruil is om de verkoop makkelijker te maken.
 
En ik heb nog een CBR 600 FS. Die wat nieuwe plastick behoeft. waarmee ik daarna mee ga rijden tot ik die weer kan verkopen. en dan komt er een sm of een sp1 met kuipschade waar ik een streetfighter van maak.
 
Terug
Bovenaan Onderaan