Honda VTR Firestorm zwart 2002 model met extra's

jwtje

MF'er
13 okt 2008
180
0
Hank
Merk: Honda
Type: VTR Firestorm
Soort: Sport
Bouwjaar: 02-2002
KM stand: 30.xxx
Waar: Hank
Vraagprijs: 4500,-

Hierbij verkoop ik mijn zeer mooie Honda VTR Firestorm.
De reden dat ik deze motor verkoop is omdat ik weer een studie volg. En dan is een motor erbij iets teveel van het goeden als je vader ook al een motor heeft.

De extra opties aan de motor zijn.

Wp voorvering zodat de motor beter op de weg licht en betere grip heeft.

Lux onderkapje onder aan de motor.

Het is een 2002 model dus er zit een andere tank op en een uitgebreidere cockpit.

2 mooie sebring dempers met DB-killers die eruit kunnen en weer terug geplaatst

kunnen worden door middel van een inbus.

Gepolijst achterwiel en voorwiel.

Valbeugels aan beide kanten gemonteerd.

Kapje dat het zadel bedekt van de passagier.


Wat is er aan de motor pas vernieuwd:

Heel nieuw tandwiel en ketting set. Deze set zit er pas 1000 km op.

De ketting is een tjusbaki x ring ketting(goud)

Het achtertandwiel is een van het merk stealth en is van aluminium gemaakt met een harde buitenkant

Zo goed als nieuwe achterband ook pas 2000 km mee gereden.

De motor is pas op de testbank afgesteld + k&N luchtfilter + een dynokit gemonteerd.

De uitdraai van de testbank + de bon van 400 euro krijg je er bij, 111,5 pk op het achterwiel en 106 nm koppel. Dit alles is 3 maanden gelden gebeurd aantoonbaar op de bon.

3 maanden geleden zijn ook de nokkenaskettingspanners vervangen. Dit is een kwaal bij deze motoren.

De motor is in perfect staat en heeft 30.000 km gelopen. Als je interesse heb kan je een afspraak maken om te komen kijken. Mijn nummer is 0612101721, voor vragen ben je ook altijd welkom.
Wil de motor ook ruilen tegen een honda CBR RR 1000 liefst 2004 model( Bijbetaling mogelijk).
Mail adres is janjwd@hotmail.com Zie foto’s hieronder















Let niet op het Olie lampje want ik zette net mijn contact aan. En dan gaat het olie lampje even aan en daarna weer uit.









 
Laatst bewerkt:
Flinke vraagprijs voor een VTR Firestorm, maar het is dan ook wel een heel mooi model :Y . Mooie extra's en met het gedane onderhoud kan iemand hier een mooie motor scoren *D

Succes met de verkoop :W
 
Het is inderdaad een mooie machine met veel extra's. Vandaar ook deze vraagprijs
 
Heb trouwens de prijzen op martkplaats bekeken en die liggen meestal nog hoger ook en minder extra's. Dus dit is gewoon een schappelijke prijs vind ikzelf
 
Hele strakke fiets JW! :}
Helaas is mijn budget niet toereikend om hem van je over te nemen en daarom zal ik hem effe gratis naar boven schoppen.

SCHOPPPPPP!!!!!!!
 
Mooi ding. Goed dat je die hitte schildjes hebt geplaatst. Ik had laatst eens proefritje gedaan op een VTR met dezelfde uitlaat set en de hakken van mijn Alpinestars SMX plus waren aan beide kanten weg gesmolten. Mooi k*t ;).

Succes met de verkoop!
 
Hai man mooie VTR... Maar inderdaad wel flink aan de prijs (vergelijk een beetje op marktplaats etc).

Anyway, heb misschien wel interesse, wat verbruikt 'ie?
 
Vind hem ook wel aan de prijs mooi ding maar wel aan de prijs.
Verbruik ? 1:14 geloof ik :)

Gratis schop omhoog
 
hij verbruikt ongeveer 1 op 14 a 1 op 15 idd

heb je nog intresse?

wat bied je zelf?

gr jw
 
Mooie fiets JW

Iemand achterop meenemen gaat wat lastiger..... jammer! Afgezien daarvan één van de mooiere VTR's die ik de laatste tijd langs heb zien komen!
 
Mooie fiets JW

Iemand achterop meenemen gaat wat lastiger..... jammer! Afgezien daarvan één van de mooiere VTR's die ik de laatste tijd langs heb zien komen!



kan wel maar dan moeten de steunen er weer op die heb ik gewoon liggen maar vond dit mooier:P en dat kapje achterop kan er ook zo af.
 
jammer dat er voor de VTR geen kofferset te verkrijgen is.
anders icm een superbike stuur lijkt het me een heerlijke sportieve tourfiets.
succes met de verkoop.
de extra's zijn idd dike pirma.
 
Terug
Bovenaan Onderaan