Honda VTR SP1

powerdude

Rookie
6 jan 2006
2
0
Aalst (Belgie)
Heb eigelijk een vraag over de HONDA VTR SP1, zou graag willen weten of iemand van jullie weet wat de technishe gegevens zijn van de sp1?? maten,gewicht,vermogen, enz...

omdat jullie toch kenners zijn en ik eerlijk gezegd (niet) had ik jullie willen vragen of dit wel een motor is om zonder ervaring mee te rijden?

thank you all..

Bijlage: honda vtr sp1.jpg
 
Het topvermogen is 'maar' 135pk, alleen is het een 1000cc V-Twin dus niet echt gebruikersvriendelijk.
Kijk eerst effe naar een kleinere fiets. ;)
Denk dan aan de SV650 of een CBR600.

Een V-Twin heeft ontzettend veel vermogen in lage toeren en als beginner wordt je daar echt niet blij van. Doet het dus liever niet.
 
Heb eigelijk een vraag over de HONDA VTR SP1, zou graag willen weten of iemand van jullie weet wat de technishe gegevens zijn van de sp1?? maten,gewicht,vermogen, enz...

omdat jullie toch kenners zijn en ik eerlijk gezegd (niet) had ik jullie willen vragen of dit wel een motor is om zonder ervaring mee te rijden?

thank you all..

Ik zou het niet. Maar, goed dat moet je zelf beslissen. :Y
Het is een hele mooie motor. :]
 
Het feit is eigenlijk, een vriend van mij rijd met een cdr 1000rr van 2003 deze motor heeft 150pk, denken jullie dat hij de SP1 ruim achter zich zal laten? Of is het juist de SP1 dat sterker zal zijn vanwege de v-twin motor??
 
Terug
Bovenaan Onderaan