Honda VTR SP1

Jas_SP1

MF'er
29 mrt 2006
209
19
Echt
In nieuwstaat verkerende VTR1000 SP1 uit 2001 (3 Maanden geleden gekocht bij John Van der Bunt)

16000 km motor verkeerd in Topstaat. (Orginele papieren en onderhouds boekjes aanwezig)
Motor heeft 2 maanden geleden grote onderhouds beurt gehad,
zo goed als nieuwe banden voor en achter (bridgestone bt014).
Incl. Duo seat mini knippers en carbonnen spiegels.

Vraagprijs 8250 Eurie's

Ik verkoop de motor omdat ik overstap op een Ducati :o

Hierbij een piccie:
full
 
Laatst bewerkt:
Hallo

Een hele mooie motor!
Ben je wel lekker snel achter dat je een duc wil.... haha
Van welk jaar is ie?

Rubberinio
 
Srry FF de post aangepast....

En ik wou eigelijk direct al een duc maar toen kwam ik deze fiets tegen en was ik meteen verliefd, nu begint het echter weer te kriebelen. Het bloed kruipt waar het niet gaan kan zeggen ze wel eens, vrienden van mij rijden ook duc en nu heb ik het ook te pakken.
 
Dank je!
Ben jij de 2de eigenaar?
Zitten er nog ergens beschadigingen op?
waar kan ik hem bezichtigen?

Rubberinio
 
Srry FF de post aangepast....

En ik wou eigelijk direct al een duc maar toen kwam ik deze fiets tegen en was ik meteen verliefd, nu begint het echter weer te kriebelen. Het bloed kruipt waar het niet gaan kan zeggen ze wel eens, vrienden van mij rijden ook duc en nu heb ik het ook te pakken.


Weet je wel zeker dat je een duc wil......... :}
 
Ik ben idd de 2 de eigenaar, ik heb de originele aankoop nota er nog bij (van de eerste eigenaar).

Motor valt te bezichtigen in Limburg. Bij interesse kun je me gerust mailen: gotcrap4you@hotmail.com
En nee er zitten geen beschadigingen op, ik bin zunig op mn fiets :]

Ik weet dat het mail adress niet zo geschikt klinkt, maar dit gebruik ik op openbare fora's etc. ivm spam.

Grtzz Jasper

 
Laatst bewerkt:
Owww Limburg das ff fietsen....
Is er nog ruimte om wat te onderhandelen over je vraagprijs?
Heb je al een duc op t oog?
Rubberinio
 
Ik heb al een duc op het oog, en de vraagprijs kan misschien wel wat van af maar niet veel. Bij serieuze interesse liever ff mailen.
En limburg is niet zooooo ver weg hoor ;)
 
Mail adress staat reeds eerder vermeld in dit topic, maar goed gotcrap4you apenstaart hetemeel punt com.

Ik zeg toch dat ik een Ducati wil, dan ga ik er toch geen 4 cyl. op in ruilen ;)

Grtz jas
 
Nou nou rustig maar!
wel een beetje vriendelijk blijven he, anders komt die duc nooit!
rubberinio
 
Die duc komt er heus wel hoor, er zijn meerdere wegen die naar rome leiden. :9
 
Daar heb je gelijk in...
Waar een wil is is een weg.
neem nog wel even contact met je op.
rubberinio
 
Terug
Bovenaan Onderaan